Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 gubben sier han gleder seg til å få unge men ikke til å slutte med prev og ventinga ??? vanlig?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Han føler sikkert litt press mht å "få det til"
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Mannen min er sånn. Han sa at han så gjerne ville ha et barn med meg. (Vi har ingen sammen). Og jeg sa at det ville jeg gjerne. Men prøvinga driver ham til vanvidd. Han vil helst ikke vite når jeg har eggløsning for da føler han seg så forpliktet til å levere, og han blir tullete av alle mine regnestykker og forventninger. Heldigvis har jeg en venninne som også prøver, så jeg prater hull i hodet på henne i stedet.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Vanlig og vanlig, dette er vel noe som er forskjellig fra mann til mann.. Er jo ikke rart at han ikke gleder seg til prøving og venting.. Prøving tar på, både på forholdet og økonomien. Hvertfall om man blir en hysterisk prøver som bruker eltester hver dag, hver mnd, etterfulgt av en haug med graviditetstester.. Så blir dette etterfulgt av kvalme og hormoner i 9mnd.. (Eller utredninger på sykehus) så er jo ikke rart at han ikke gleder seg..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Jeg gleder meg til alt jeg hehe. Heldigvis har jeg og dama blitt enige om at hvis hu bruker sånne eltester så gir vi opp.. skjer det så skjer det
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 lett for menn å si... dere har det liksom ikke travelt,samme om det skjer i dag eller neste år liksom... du siste som svarte ,er vel sånn for deg og?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Hmmm... hos oss er det han som er den absolutt mest entusiastiske... stod omtrent og trippet hjemme etter jeg hadde fjernet hormonspiralen, og oppdatert på graviditetssymptomer osv. Fikk ikke lov til å teste mens han var på jobb, og da han fikk se den positive testen rant tårene og han var helt fra seg av glede...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Nei jeg har det ikke travelt. Men det har ikke dama heller. Så lenge det skjer før hu mener hu er for gammel Og det respekterer jeg
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 det er jo bra;) heldig jenta di;) dere har ikke begynnt å prøve enda kanskje...?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #10 Skrevet 4. januar 2010 her gleder vi oss like mye... og vi gleder oss til å bare ikke bruke noe prev å la det skje når det skjer... la naturen råde kan man vel si;)
mathilassi Skrevet 4. januar 2010 #11 Skrevet 4. januar 2010 Nei ikke enda. Men skal nok gjøre det snart
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #13 Skrevet 4. januar 2010 trodde alle menn frydet seg over prøving ;D -masse sex Har aldri tenkt på det på den måten, men det er jo veldig forståelig at de føler de må prestere, spesielt på de og de dagene. Så da synes jeg ikke det er rart i det hele tatt at han er litt skeptisk til prøveperioden. prøv å ikke gjør den så høytidelig... så han ikke får slik press over seg. kos dere istedet Lurt å pøse på en venninne om eggløsning osv
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #14 Skrevet 4. januar 2010 Jeg føler av og til at det er bare jeg som prøver, selv om han vil ha flere barn, så er han ikke så veldig med på dette med at "nå må vi prøve pga eggløsning" eller at jeg blir lei meg når mensen kommer.. Han mener jeg ikke må styre sånn, det skjer når det skjer.. Men han gleder seg til jeg blir gravid og barnet kommer.. Men akkurat prøvingen er jeg litt alene om (vi har jo sex, men mens jeg har sex og håper det blir barn av det, så har han sex og syns det bare er godt!)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #15 Skrevet 4. januar 2010 Skjønner godt at mennene blir stresset av de damene som blir helt hysteriske og teller dager og timer til EL og tester to timer etter samleie etc. De er det en del av her inne... Hvorfor gjøre en big deal ut av det med en gang? Skjønner godt at de som har prøvd en stund begynner å gå vitenskapelig til verks, men for de fleste av oss er det nå bare å slutte med prevensjon og la naturen gå sin gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå