Gå til innhold

^^(¯`°?.¸ Skravletråd for IKM uke 5 ¸.?°´¯)^^

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja - enda en ny pp her i gården :(

Inn i pp 22, æsj - hadde aldri trodd det skulle ta sååå lang tid med nr 2. Nr 1 kom jo til ved ett uhell - og i tillegg gikk jeg på p-pillen - så det var virkelig godt gjort at spiren satt den gangen...

Det skal visst ikke være så lett å lage barn - mye skal klaffe, mer enn man tror - men det var jammen ikke det vi lærte når vi gikk på skolen, hehe - da kunne man visst bli gravid etter å ha ubeskyttet sex bare 1 gang, hehe :)

Jeg håper virkelig at 2010 blir ett fruktbart år for oss alle - at vi får ønsket vårt oppfylt med en 2010 baby :)

Lykke til alle sammen :)))

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt på denne - det er sikkert flere med IKM uke 5 som vil henge seg på etterhvert :)

Klems

Skrevet

dytt :)

Skrevet

Tror nok det blir denne uka jeg havner på jeg også.. Syklusene varierer litt. Holder meg her frem til el ihvertfall...

Her blir det pergomnd. Min andre. Hadde en dobbel kur for noen mndr siden. Blir dobbel denne gangen også. :)

Lykke til! Satse på at dette blir et skikkelig babyboom-år ;)

Skrevet

Jeg regner med å havne her jeg også. IKM i går, negativ test,-regner med TR kommer rett rundt hjørnet. Har vel ikke noe å klage på, da jeg bare har hatt 2 pp ( tenker på deg "Meg og lille snuppis"....krysser fingrer, tær og eggstokker for deg denne pp)

Forrige pp fant jeg aldri EL på testen, det har aldri skjedd før.

Vurderer å prøve akupunktur denne pp....Har en skjønn sønn på 8 mnd, og vet det kan bli mye jobb med to tette. Men alderen min tilsier at jeg ikke har altfor mange år på meg. Er snart 39 år. Men har faktisk to venninner på 43 ( 3 barn) og 44 år (første barn) som også er gravid......så det er jo kanskje håp for meg også.

MIn sønn ble unfanget fort og ganske uventet, bare etter 2-3 halvhjertede forsøk. Var ikke så opptatt av å bli gravid den gang. :-)siden jeg ikke visste hva jeg gikk til. Nå vet jeg det er fantastisk å bli mor og gleder meg til en til......

Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Blir nok med her jeg også Går inn i 8pp da. Venter tr nå. Kom i dag og forsvant igjen så ikke vet jeg hva som skjer, men hun kommer nok nart igjen. Skulle sikkert bare på butikken eller noe:p

Skrevet

Hehe... Kanskje det :P Kan jo håpe den ikke kommer tilbake :)

Jeg går inn i 2. pp. Skikkelig kjedelig med negativ test, men har jo ikke prøvd så lenge da...

Trodde ikke det skulle bety så mye så fort, men jaggu blir man gira når man er en prøver ;)

Skrevet

Da kom tr hit også:((( Så nu går det inn i 7pp.. man blir så skuffa hver mnd, men man får håpe 2010 e året for oss:D

Skrevet

Nå er jeg igang på pergo igjen. Krysser fingrene!!! :))

Skrevet

Tr kom tilbake! Ikke vet jeg hvor hun har vært. Hun kom med et brak også! Hehe... Jaja, Blanke ark og ny pp.. *prøver å tenke positivt her* Krysser alt jeg har, bortsett fra beina ;p på at dette blir VÅR måned!!! Lykke til alle sammen!!!!

Skrevet

Takk i like så millies! ;)

Skrevet

Heisann jenter :)

Syklus dag 3 i dag, skulle egentlig begynt på ny dobbel pergo kur, men apotekene her jeg bor er utsolgt for pergo så da må jeg bare vente enda en ny syklus uten. Ellers har jeg kost meg på Pers i 30 varme nå, og det har vært herlig :) På gol var det 34 minus i dag og da jeg kom hjem var det "bare" 28 minus, herregud det er kaldt om dagene altså. Håper på litt mer levelig temp over helgen og utover neste uke. Gleder meg til å høre oppdateringer fra dere andre. TR er fortsatt ganske så kraftig på tredje dagen her, gleder meg til hun reiser og da håper jeg at jeg ikke får TR før tidligst i 2011, hehe:)

Skrevet

Henger meg på denne jeg også, regner med jeg havner i uke 5 dersom ting holder seg i riktig syklus....:) Ja, Meg og lille snuppis, er her enda jeg også, på syklusdag 5 i dag så vi begynner å få ganske lik syklus vi to, hehe...TR er på vei ut døra og jeg har gitt klar beskjed om at hun kan holde seg laaangt unna fremover nå...:) Jeg er uten pergo og håper jeg kan fortsette å være det. Går til akupunktur for å prøve å stabilisere syklusene, og foreløpig ser det ut til å hjelpe, så jeg krysser alt jeg har for at el kommer som den skal denne pp også!

Ellers er jeg ikke mest aktiv her inne for tida, rett og slett fordi det orker jeg ikke...prøver alt jeg kan for å fokusere livet mitt på andre ting enn babylaging. Har ikke engang kjøpt graviditetstester, så ingen testing her med mindre tr ikke kommer.

Vi venter jo også på ivf behandling, og tiden går jo sakte men sikkert frem mot det også....det er litt deilig egentlig, da kan jeg ihvertfall tenke at om ikke annet så har vi en god sjanse da. Regner med det blir i april en gang. Men selvfølgelig vil jeg helst slippe det, og full innsats hver måned her!

Selv om jeg ikke er så aktiv her så er jeg inne og leser ganske ofte, og følger med dere som har vært her lenge. Ønsker av hele mitt hjerte at dere lykkes i 2010 jenter, dere er fantastisk tålmodige og gode!

Klemmer fra

Skrevet

syklusdag 2 for meg, og kjenner PMS trenger seg på i kulda... Uff, kan hun ikke mare holde seg borte. hun behøver jo ikke bli så jævlig forbannet... *LOL*

Jaja, ny PP på meg også. (skal ikke klage ennå da)

Skrevet

Hei kjære =Lillemora= - koselig å ha deg på samme IKM tråd - ja syklusen vår har tilnærmet seg ganske lik nå ser jeg!! April er jo ikke sååååå lenge å vente da - men jeg krysser fingrene for ett lite mirakel før det :)

Måtte forresten bare flytte meg litt på IKM lista for uke 5 - fikk jo TR på tirsdag (istedet for torsdag, eller onsdag ifølge EL) - bare 26 dagers syklus denne gang - forrige gang var den på 27 og forrige gang der igjen på 29 dager og forrige gang der igjen 26 dager - det er tydelig at den har blitt litt kortere etter at jeg mistet. Tidligere var den helt stabil på dagen og timen - akkurat 30 dager - kunne omtrent stille klokka etter når TR kom, hun kom alltid ti minutter over syv om morgenen den dagen jeg forventet mensen, så da var det bare å sette seg på do og vente til hun kom - så kroppen er helt utrolig sammensatt, hehe :)

Ser at syklusen varierer litt, men det er heldigvis innenfor normalen, så håper på ett mirakel selv snart...

Er så lei prøvingen, men greier egentlig ikke å kaste bort nesten 2 års prøving på hylla, jeg vil gjerne prøve litt til. Mannen min vil ikke gå videre med utredning - tror han har fått litt skrekken etter at vi mistet sist - det var ganske tøft for oss begge to...

Nei, nå får jeg gå å gjøre noe fornuftig, hehe :)

Ha en strålende fin dag jenter :)

Klems

Skrevet

Tror jeg og hor hjemme her;) Har iaf. TR på dag 2 idag og pleide å ha 28 dagers syklus innan ma. Hade el for 10 dager sedan så hoppas jeg er i rute igjen!

Må fortelle dere en ting, var tvungen å berge bilen hem fra jobb idag...eller, trodde det i alla fall...det visade sig att man bara kunde dra i en ledning så startade den som en klocka. Lite pinsamt..men bra att den inte er trasig da;)

Hoppas på en god PP for oss alle!

Skrevet

Hei! Etter negativ CB digital i dag og en negativ billigstrimmel hopper jeg over hit. Har IKM i morgen tror jeg, men de testene pleier ikke å ta feil på meg dessverre. Og jeg som håpet på et september-barn til! Syns liksom jeg hadde noen lovende symptomer denne gangen, men etter 11 (?) pp'er begynner man jo å lære seg at man kan ha alle eller ingen symptomer og likevel ikke være gravid. Nå begynner jeg faktisk å bli psyka ut av denne prøvingen. Må ta noen grep snart, tror jeg. Ja,ja, dere hører nok mer fra meg etter hvert, men nå tar jeg BIM-pause et par uker :)

God helg :)

Skrevet

Slenger meg med;) 3. pp, og glad for at TR kommer når hun skal. Sluttet på p.pillene for 3 mnd. siden, og har PCO. Dermed glad for at alt ser ut til å fungere.... Skal til lege om ei uke, regner med å få rask oppfølging siden jeg har vært gjennom 1 1/2 års prøving med både pergotime og eggl.sprøyte uten resultat. (For 5 år siden, fikk derimot en nydelig skjønn gutt på 1.pp for 2 år siden:-), legen regnte med det var p-pille-slutt-flaks)

Ønsker alle lykke lykke til! Måtte vi ha mye god sex denne mnd. ;)

Skrevet

Hei jenter :)

Siden det er utsolgt for pergo her jeg bor (må ta enda en ny pausemåned, den tredje på rad) - så har jeg i dag kjøpt og begynt på bidronninggele frem til EL og starter med wild yam etter EL - håper dette gjør susen :)))

Krysser fingrene nå :)

Ha en strålende fin helg!!!

Klems

Skrevet

Kjedelig at du må ta pausemnd fordi de er utsolgt da :(

Får satse på at det er bidronning og wild yam da som skal gjøre susen! :)

God helg!

Skrevet

Jeg ser fram emot denna pp. Har masse el-strimmler som redan skriker åt meg..haha..sen visade det seg at mannen min fyller år mitt i el-perioden og vi har redan ordnat oss en herlig hotellvistelse då. Blir flott!

Elsker å bada i bubbelpool!

God helg!

Skrevet

Hei, Meg og lille snuppis!

Har du kjøpt kapsler av både wild yam og bidronninggele? Det er så mye forskjellig av hver så jeg blir litt forvirret jeg... Tenkte å prøve det jeg også nemlig:-) Nå blir det vel bare wild yam da siden el er om ca en uke og jeg har ikke funnet ut dette før nå...

Ha en fin søndag!! :)

Skrevet

Hei millies 8 pp :)

Ja, kjøpte inn kapsler av bidro.gele og wild yam på lørdag - bare gikk innom en helsekost jeg og spurte om de hadde dette og tok med meg det hun fant. Aner ikke hva slags merke det er - men det viktigste er vel innholdet?! Selv om jeg var på CD 5 på lørdag - begynte jeg med bidro.gele da, tenker at det kan jo ikke skade, så etter EL begynner jeg med wild yam - håååååper det kommer en spire som vil signere en 9 mnd lang leiekontrakt nå altså :)

Mannen min har gått med på å prøve enda 1 år til - men dersom det går galt en gang til - sier han at det er finito med prøvingen for hans del - skjønner på en måte det, men det er jo uansett jeg som må ta all støyten og jeg vil jo så gjerne ha en liten en til :) Så krysser fingrene og håper at det går vår vei i 2010 - at vi får en liten spire og at den vil sitte :)

Ellers har endelig TR dratt sin vei - håper hun ikke kommer tilbake før tidligst en gang i 2011 :)

Ha en strålende fin dag jenter :)

Klem fra

Skrevet

Bare dytter oss opp litt jeg :)

Skrevet

Har ikkje prøvd så lenge, men det kjennest slik. Hadde ein SA i veke 12 og skulle ha hatt julibaby2010. No kom mensen tilbake og eg går inn i pp 2. Så om nokre få dagar er det prøving for fullt. Sidan mensen kom, så kan iallefall ikkje legen sei at eg ikkje høyrde på gynekologen!

Er 35 år (blir 36 i år) og har to flotte jenter. Nr tre var veldig planlagt og eg har fortsatt håp om å rekke å få barn i 2010. vil ikkje at det skal bli så stor avstand mellom barna (dei blir 5 og 4 i år) og neste år passar det ikkje så veldig bra sidan kontrakten min går ut i februar.

Lykke til alle saman!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...