Gå til innhold

har så mye mareritt og rare drømmer,,,flere?=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er med her.. Drømte om rotter som hadde seg i natt!!! "¤¤""%" Hvorfor i svarte,det aner jeg ikke......

Skrevet

Signerer her. Sover utrolig dårlig og drømmer de villeste drømmer. Blander virkelighet og det totalt rare.. hehe

Skrevet

absolutt!

-i natt drømte jeg at dama til en kompis av meg slo ihjel alle folk hun kom over.. og at kompisen min måtte ta seg av guttungen deres aleine, fordi hun måtte i fengsel.. hehe.

-og natt til i går drømte jeg at jeg var mann! at jeg og typen dreiv og koste oss litt, og så plutselig merka jeg at jeg var litt "bedre utstyrt" nedentil enn vanlig.. =)

helt vanvittig!!=) er på ingen måte vant til å drømme sånne ting..

Skrevet

Samme her. Drømmer masse rare, virkelige drømmer og våknet et par ganger om natta... Merkelig det der!

I natt drømte jeg at jeg aborterte... ikke morro:/

Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen her ja!

Her ei natt drømte jeg at jeg skulle til gynekologisk undersøkelse, de var to kvinnelige studenter jeg kom til - og de kunne ingenting! Jeg måtte fortelle hva de skulle se etter og hvordan de skulle bruke utstyr etc. :) Jeg husker at jeg lo i drømmen og var helt forvirret og redd. De skulle også utføre innvendlig UL, og til det brukte de et apparat som minner meg om slike barneleker som "skyter" tennisballer. Så stor diameter var det på saken! Grøss!

Skrevet

hehe nå måtte jeg le litt høyt her! Godt ikke det er slik ul foregår;P

Utrolig fantasi en kan ha når en sover altså!!

Skrevet

Tvert i mot, jeg kan ikke huske å ha drømt noe siden jeg ble gravid... HMM!

Skrevet

jeg drømmer alltid mye rart... og i graviditeten er det ikke blitt noe bedre.... har dømt at bebien har vært død i en drøm, og en anna drøm drømte jeg at bebien va ca 10 cm lang knall blå og inni en plastkule.... også måtte den være inni mikroen for å holde varmen.... og den kunne snakke..... har også drømt at e skulle amme jenta mi også gjorde det så vondt og når e titta ned så jeg store tenner og da satte jeg henne opp på fanget og da vokste hun og ble stor akkurat som alice i eventyr land.... så kan vel trygt hive me på disse rare drømmene :)

Skrevet

Jepp, jeg drømmer syyyke drømmer hver natt. Begynte for en uke siden..En natt drømte jeg at en venninne av meg snakket i tlf, og mens hun snakket skulle jeg fortelle henne noe. Da presset hun hardt på magen min så jeg ikke fikk puste.. Og dermed døde babyen også.. Våknet og var kliss våt av svette. Hæ? Er det rart jeg går rundt og er redd for at det skal skje noe med den lille spiren? Off.. Skal til legen på onsdag, så da får jeg hvertfall bekreftet at alt er ok..(håper jeg da..)

Skrevet

Jeg drømmer også rare drømmer at noen løper etter meg og vil drepe meg. Det har jeg drømt i ca 3 uker nå nesten hverdag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...