Gå til innhold

Flere her som skal ha planlagt KS?


Solstrålen_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal ha planlagt KS, på Ahus. :) Har hatt 2 KS fra før, derfor blir det også det denne gangen. Jeg gruer meg en del denne gangen, men har ikke så mye valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei. Jeg får det hvis jeg vil, men i det siste har jeg begynt å tvile litt.... Forrige gang endte det i haste ks og da var det ikke så mye å gjøre med det. Jeg var i superform umiddelbart etter, men jeg skjønner jo at det ikke nødvendigvis er selskrevet neste gang, derfor pluss andre ting gjør at jeg da har begynt å tvile litt.

Hvorfor skal dere ha planlagt ks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg skal ha planlagt ks 10. mai. Har to hastesnitt og et planlagt snitt bak meg, og det er grunnen til at også fjerdemann blir hentet ut med skalpell. Kan ikke akkurat si jeg gleder meg til å legge meg på operasjonsbordet...men belønningen er super, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan også velge om jeg vil ha KS eller ei. akkurat nå heller jeg mot vaginal fødsel. Men hvis vekstestimeringene viser en like stor unge som forrige gang så blir det KS uansett, så aner virkelig ikke hva det blir til før i Mars-April....

 

Sist ble det akutt KS, DET vil jeg iallefall unngå....... gruff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha det av medisinske årsaker tilknyttet mitt bekken. Babyen tas noen uker før termin, på Ullevål. Dere som har tatt KS før. Hva er de beste/verste erfaringene i forhold til dette? Noen med erfaringer fra Ullevål kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...