Gå til innhold

Hurra, jeg skal gifte meg :)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenke seg til, han fridde til meg på nyttårsaften :)))

Hvor tidlig var dere ute med invitasjoner, lokale og annet??

Er halvannet år til, så jeg har god tid, men liker å være tidlig ute ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen har julekuler på
Skrevet

Åååå, du er heldig :-) Jeg hadde et lite håp om frieri på nyttårsaften, men neeeida... Jaja, det kommer vel en gang, men han er bare så ufattelig treig=P

Skrevet

Herregud, jeg glemte å si GRATULERER! :-)

Skrevet

Takk, Sauen :D Jeg har ventet på dette lenge, men likevel ble jeg sååå overrasket, trodde ikke jeg skulle klare å stoppe å le/grine ;)) Totalt uventet fordi søstern hans ringte 10 minutter før og fortalte at hennes kjæreste hadde fridd ;D

Det kommer når du minst venter det, krysser fingrene for at din tur kommer snart :)))

Skrevet

satser på det altså :-) Han sier at det må komme uventet på meg, så jo mer jeg maser jo lengre tid tar det... Hehe, jeg driver og spør "nåååår skal du fri? Nååår skal vi gifte oss?!?" hele tiden, og da må jo han bare vente lengre. Så nå har jeg ikke sagt et ord om det på månedsvis=P

Skrevet

Hehehe.. Som å høre meg selv :D Jeg maste og maste, men hadde holdt kjeft i månedsvis nå ;) Så hadde han visst hatt ringen liggende en stund, og bare ventet på rett anledning :P

Kanskje han gjør det samme-venter på rett anledning?? ;DD

Huff, de er lunefulle disse mannfolka.. Det beste er vel bare å fortrenge tanken, for det som er helt sikkert er vel at før eller siden skjer det, og det er det beste i verden :)

Skrevet

gratulerer så koselig for dere!!!!!!!!:)

jeg ska også, vi har bare lyst og gjøre d med engang vi da, blir på rådhuset i febrar/mars:)

masse lykke til til deg:):) håper dere får et nydelig brylup og et fantastisk ekteskap:):)klem

Skrevet

Tusen takk :)))

Og i lige måde, ønsker dere en herlig fremtid sammen :) Morro med bryllup altså <3

Livet er godt :)))

klem til deg, 020407 :)

Skrevet

Hei...

Gratulerer så masse med frieriet så gøy,jeg ble også fridd til på nyttårsaften da jeg ble fridd til...kjempekoselig og heeelt uventet.'

Vi hadde også 1 1/2 år på planlegging....lokaler,kirke(hvis dere skal det) var vi ganske tidlig ute med siden vi skulle gifte oss om sommeren..jo tidligere ute dere er der jo flere tidspunkter har dere jo å velge i ang kirke f.eks og veldig fint ang lokaler også...og hør ang lokalene dere booker innimellom så det ikke blir noe tull...ha litt kontakt med de..bare så de husker dere og at det faktisk er bestillt.Ellers gjorde vi litt småting nå og da.

Ang invitasjoner så ble de sendt ut i jan el feb det året vi giftet oss...for jeg hadde hørt at kom de for tidlig til gjestene og det ble for lang svarfrist,så glemte folk å svare.Da var alt så lenge til..tror svarfrist var i april el mai,vi hadde bryllup i juni..sankthans.

Åhhhhh.....dere har masse å glede dere til og prøv å nyte alt sammen,det er virkelig en koselig greie...vi koste oss masse med planlegging.Blir nesten litt missunnelig jeg ..kunne godt ha tenkt meg å gjøre det en gang til....det var såå mye koselig og gøy.

Masse lykke til :-).Ønsker dere alt godt i hele verdeøn.

Skrevet

Gratulerer så masse! :oD

Skrevet

Tusen takk for gratulasjon, mamma_heksa :))

Og tuuusen takk for masse nyttig info, anonym!! :)

Vi gifter oss neste sommer, så det blir vel samme tidsmargin tenker jeg.. Tror det er akkurat passe :)

Stod dere for mat og drikke selv? Evt hvilket budsjett hadde dere? Skjønner at det er mye å tenke på, kommer på mer og mer som må ordnes, men det er jo bare kos da :)) Gleder meg kjempe masse!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...