Gå til innhold

Norwegian By Injection

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk marathonen? Fullførte du, eller måtte du bryte..Jeg tenker som så at med den varmen der nede så kan jo den mest profesjonelle bli slått ut.

Jeg har ENDELIG vært snørr og hostefri i 4-5 dager,(første gang siden september!!!!!) og fått til et par SKIKKLIGE økter på elipsemaskinen...Deilig og føle smerte i bena av utmattelse igjen, ikke bare måtte gi seg over pga pustemangel...:o)

Nå blir det litt kjedelig innetrening hjemme foran TV til vår- og utesesongen starter igjen...Gleder meg til sommer og lange joggeturere og håper jeg får en formtopp på nivå med (fjor)årets sommer..Men det vil vinteren bestemme..Ikke sikkert jeg er like flink i år...Det blir litt kjedelig med elipsemaskin 6 dager i uka......

Spent på å høre hvordan det gikk, med deg, mannen og de andre som ble med dere :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!! Koselig å høre fra deg, lenge siden nå! Godt Nytt År! Er du gal?? Selvølgelig fullførte jeg he he! Alle gjorde det ;-) Jeg brukte 5t.22min. med mange tissepauser underveis, livredd for å ikke få i meg nok væske he he! Er ikke helt fornøyd med tiden da, hadde lyst å komme inn under 5t. men men, skal løpe ny hel maraton i San Fransisco okt.2011....gleder meg! Skal sende deg link til Hawaii bildene våre ;-)

Skrevet

Du må melde deg på Oslo halv nå da ;-)

Skrevet

Er det tissplasser under halv og helmarathon altså? Jeg har litt tendens til nervøs blære og ikke minst TARM, og et helt løp uten do vil bli vanskelig....Eller måtte du ut i skogen...

jeg synes litt over 5 timer var råbra jeg :o) Jeg har tenkt at et halvmarathon må jeg greie på maks 2,5 time.....Litt under 10 km/t i snittfart..Avhengig av kupering og underlag....En helmarathn ser jeg for meg en snittfart på 7-8 km /t, og det vil si en 6 timer eller noe sånt????

Jeg tør ikke melde meg på Oslo marathon enda...Må se an formen til våren først, og ta ei "testøkt" i mai/juni en gang og se hvordan bena er etter en halvmarathon....Har lyst altså, men er mer usikker på formen og ikke minst kroppen...har ei hofte som er fryktelig vond i perioder, og vet ikke om det er hofta eller ryggen det kommer fra..Har mange hofteoperasjoner i familien, slitasjegikt, så er litt skeptisk for tiden.....Men er så absolutt mer optimistisk nå enn før jul, da ver jeg lei av forkjølelse og tung pust :o) Ahh, misunnelig på deg altså :o) Hawaii og løping, må være himmelen...Haar du trent mye i jula, eller må man regne med lit tid til "gjenoppbygging" etter en slik bragd...Det var rett før jul var det ikke, at dere løp?

Skrevet

Jo da, var mange "portapotties" overalt men når over 23000 mennesker løper et løp sammen, må man regne med litt kø! Jeg tørde ikke å tisse i veikant itifelle jeg ble sett av politet, slike ting er ulovlig i USA, hadde ikke lyst å havne i fengsel under et maraton liksom he he!

Jeg var skikkelig støl i låra i ca. 2-3 dager etterpå, men var på trening dagen etter vi kom hjem...er i fin form nå, trener 4-5 dager i uken nå. Jeg har sendt deg PM med link til bildene....jo da bare meld deg på, ikke noe problem det he he!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...