Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er alenemor og har søkt min datter inn i barnehage. Jeg vet at jeg må dokumentere at jeg mottar OS, og det skal gå greit. Men jeg må også dokumentere at jeg går på skole. Jeg har nå permisjon fra skolen nå, og skal tilbake til høsten. Holder det da å sende inn en kopi på at jeg har permisjon fra skolen nå? Vil det telle for høsten også? For jeg fikk beskjed om at jeg må levere dokumentasjonen nå for at min datter skal komme lengre opp på ventelisten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå