Gå til innhold

Alenemor og barnehage


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemor og har søkt min datter inn i barnehage.

Jeg vet at jeg må dokumentere at jeg mottar OS, og det skal gå greit. Men jeg må også dokumentere at jeg går på skole.

Jeg har nå permisjon fra skolen nå, og skal tilbake til høsten.

Holder det da å sende inn en kopi på at jeg har permisjon fra skolen nå? Vil det telle for høsten også?

For jeg fikk beskjed om at jeg må levere dokumentasjonen nå for at min datter skal komme lengre opp på ventelisten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...