vårmamma08 Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 19mnd på gutt. har gått kjempe flott. Han var lei babysengen.
Fire småtroll Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Mine tre eldste har vært ganske nøyaktig 2 år alle sammen. Har gått helt problemfritt.
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 2.5år og det har gått kjempefint:)
mai mammaen til to Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 min eldste var 19 mnd... det gikk kjempe fint... har en på 19 mnd nå og, og tenker på å legge han over i stor seng også. men han legger seg så fint nå at jeg vet ikke om det blir bare krøll med han... så vi får se litt...
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Men står de ikke opp selv hele tiden da? Vurderer dette nå, siden jeg skal få baby om minst to uker og jenta mi trenger ny seng. Hun er 22 mnd.
vårmamma08 Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Her gikk lille ut av sengen kun de 2 første nettene, har dobbel sengehest på. to i høyden altså. Går de ut av er det bare å følge dem i seng igjen igjen og igjen til de legger seg til igjen. Det må vi igjennom de fleste likevel.
Lillesnuppis Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 Den dagen hun ble 4 år byttet vi seng. Hun hadde en sånn seng som man kunne dra ut ettersom hun vokste i lengden. Så da hun hadde bursdag fikk hun stor jente seng av min tante og onkel :-) Så ble til at hun tok på seg pysjen og la seg klokka 8 ( sovna som en sten) mens vi andre feira bursdagen hennes. . Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå