Gjest sug lut Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er så sunn *legg til fengende melodi og trudelutter* og så kjekk og frisk *enda mer trudelutt* og har allerede trent og spist vitaminene mine, og var på ski *nasjonalromantisk men fengende trudelutt* hele helgen og avsto fra å spise opp pepperkakedeigen som fortsatt bor i kjøleskapet *heroisk trudelutt*. Juhu, farvel julemat og velkommen spinat og løpeturer. Eneste jeg mangler er en privat beinknekker og knaer, evt en ny kropp.
Patetica fåkksi Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Jeg og ski passer ikke sammen, selv om jeg helt frem til jeg ble rundt 16 faktisk seriøst planla en skiskytterkarriere (frem til da var jeg flink i langrenn og skyting - jeg vant faktisk en del pokaler i sistnevnte kategori) men så kom spansken og tok helt over; den kneblet sportspatetica og frigjorde utlenlandsgrammatikkpatetica i stedet. Jeg lurer på om en sånn maskin som knar og elter bolledeiger også kan kna en nakke? Det eneste posivive her er at puppene fortsatt er størst selv om ræva er hakket etter.
Gjest sug lut Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har ei nett ræv og puppestellet er greit, men frykter at magan er størst om jeg tør å se etter. Kjennes ut som jeg er en avart av småttingenes hodefotinger - jeg er en magefoting.
Anne-B. Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Jeg melder meg inn her. Eller noe. Nå vokser jo magen av naturlige grunner, men det føles som at jeg snart får tryne og krøllehale, og det er ikke pga influensa! Like letta hver gang jula er over.
prekæs Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Bare jeg får tilbake lungene mine er jeg ute og løper igjen. Julestjerner, tulipaner, svibler, amaryllis og juletre har vel muligens bidratt til at pusten høres ut som om jeg var ei gammal merr (Og det er jeg vel muligens) og når jeg da i tillegg fikk bivirkninger av allergimedisinen, en kløe ut av en annen verden, overalt, så ser jeg nå fram i mot en rolig og avbalansert januar.
Gjest sug lut Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Forresten synes jeg det er hot at du var skiskytter. Kudos!
Gjest sug lut Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Sitte i et hjørne med korslagte ben og øynene lukket og si oooommmmmm hørtes egentlig ut som synonymet til "rolig og avbalansert januar". Kløe er fra djevelen.
Gjest sug lut Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 Og forresten igjen, brøddeigmaskinen ville jeg kanskje vært skeptisk til, men jeg er av dem som har ikke-høhø massasjeapparat, sånn som knar opp det som er av gærne muskler, og i dag har jeg gjort det kunststykket å massere min egen rygg med den, så nå er jeg mye snillere og får til og med puste.
Patetica fåkksi Skrevet 4. januar 2010 #10 Skrevet 4. januar 2010 Jeg var ikke skiskytter, jeg ville bli det. Jeg har aldri stått på ski med geværet på ryggen. I dag har jeg lagd sydens beste grønnsakssuppe og alt ble slukt. Jeg lurer på om jeg kan lage en like god fiskesuppe? Det står at fisken skal trekke i ti minutter, hva betyr det? Ikke koke?
prekæs Skrevet 4. januar 2010 #11 Skrevet 4. januar 2010 Det klør altså noe inn i he...... Overalt. Men nå skal jeg trøste meg selv med varmt, nystekt brød. Ikke din oppskrift denne gangen, men slumpeoppskrift fra hue mitt. Fungerer fint det og. Både som medisin og middag.
Anne-B. Skrevet 4. januar 2010 #12 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har termin 19. mai, men så treig som jeg er til å føde, så tenker jeg vi sier månedskiftet mai / juni. Hadde ikke lagt på meg noe nå til jul, men det tror jeg ikke stemmer lenger.
Gjest sug lut Skrevet 4. januar 2010 #13 Skrevet 4. januar 2010 Da har du uansett vært flink så langt, i hvert fall - og nå skal du kanskje ikke ha eksamen, som er noe av det mest fetende som finnes? Syns du er flink, jeg, jula er hard!
Gjest sug lut Skrevet 4. januar 2010 #14 Skrevet 4. januar 2010 Trekke betyr ikke koke, ja. Husker ikke hva den blir om den koker - tørr eller seig eller begge. Ah, så du skøyt og gikk på ski sånn hver for seg, skjønner. Men hvordan kan du si at ski og du ikke hører sammen da?
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 5. januar 2010 #15 Skrevet 5. januar 2010 Her i huset står sjelens sunnhet fremfor kroppens. Og en sunn sjel krever sjokolade, spekemat og julebrus!
Tokatter_USA Skrevet 5. januar 2010 #16 Skrevet 5. januar 2010 AKKURAT sånn føler jeg det. Sunn og frisk, det er hele fire dager siden det nye året startet, og jeg har allerede latt de to store sjokoladeplatene ligge urørt siden 2009. I dag gikk jeg på ski til step-aerobics. Jeg tror det er det sikreste tegnet på at jeg er blitt norsk-amerikaner.
Anne-B. Skrevet 5. januar 2010 #17 Skrevet 5. januar 2010 Tackar. Det føles ikke slik etter X antall ribbemiddager og poser Twist, men jeg tar det til meg.
Gjest sug lut Skrevet 5. januar 2010 #18 Skrevet 5. januar 2010 Det synes jeg hørtes så sinnsykt tøft ut. Den ultimate norsk-amerikaner, ja.
Patetica fåkksi Skrevet 5. januar 2010 #20 Skrevet 5. januar 2010 Nei, men man sier ikke neitakk til nye pakketradisjoner heller. Jeg fikk min i dag selv om den strengt tatt skulle åpnes i morgen.
Gjest sug lut Skrevet 6. januar 2010 #21 Skrevet 6. januar 2010 Dagens flink: jeg har løpt, og for første gang på lenge faktisk lurt på om det var mulig å forfryse tunga mens den var inne i min munn - måtte jo ha munnen åpen for å puste. Men anbefalelsesverdig deilig, ikke minst for det moralske overtaket man har på alle andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå