*Lissi* Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Begynte lørdag. I går holdt han på en skive til frokost, men var slapp. I sekstiden spiste han litt vaffler (eneste han ville ha) Tenkte han var på bedringens vei. Men, så kastet han alt opp en time senere. Sambo fant han på badegulvet litt før 06. Våknet av et dunk. Fått i han litt vann, men alt kom i retur rett etter. Nå ligger han i sofaen. Har lagt en handuk rundt han. Eneste som kommer er skum, for han har ingenting å kaste opp. Vil ikke ha tørt eller vått. Trenger noen tips, hva gir dere barna deres når de kaster opp??
Gjest ->>- Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Bland farris og eplejuice 50/50. Om absolutt alt kommer opp, gir du på teskje sånn type en i minuttet. Mat klarer de seg fint uten, men væske og salter behøves.
*Lissi* Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 Ok, da skal jeg jammen prøve det. Takk for tipset!
Gjest sug lut Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Hvor gammel er han? De minste dehydreres uhyggelig fort, og alle uansett ha væske. Gi ham hva som helst som er flytende, bare han får i seg noe, ikke sikkert han gidder ta farris-og-eplejuice-blanding selv om det er av det bedre.
*Lissi* Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2010 Han blir 4 år i februar. Hadde lyst på eplejuice da, så får ta meg en tur på butikken.
Mille** Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Mitt beste tips er å gi han drikke ofte, men LITE om gangen. Da er sjansen bedre for at han beholder det. Gjerne noe med både sukker og salt, ikke gi bare vann. Mat er ikke noe å stresse med enda. God bedring! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå