Helverine Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Surfer etter liftgardiner til soverom, stue og kjøkken. Ett soverom skal ha rosa, ensfarget ;o) Mener at jeg fant dette for en tid siden, men kan ikke huske hvilken side..... Noen som vet? Skeidar, Jysk, Hd, Ikea, Princess, Kid, noen jeg har glemt?
Seven Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Rosa liftgardiner har jeg kun sett på ellos.no. Lys rosa bomull- ser fine ut. De har også noen søte hvit- og rosa rutete som sikkert er fine på et jenterom.
Helverine Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 De var søte, men for tynne Takk for tipset dog! Fant noen på www.princessbutikken.no også, men feil bredde.....
Libido- Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 kanskje jotex.no har? Jysk har hvertfall ikke, har bare hvit og beig.
Helverine Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2010 Bohus har ikke liftgardiner, og Living har ikke rosa.
Libido- Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 har sett mange fine i utenlandske nettbutikker. Kan finne link til deg
Libido- Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 http://www.potterybarnkids.com/room/rom/romgir/?cm_type=girlrooms&cm_src=hplink&cm_re=WinterD110-_-Rooms-_-GirlRooms
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå