Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er tjukk, får ikke bevegd meg sånn som jeg vil, kan ikke jobbe, kan ikke sitte for lenge, kan ikke ligge for lenge, må tisse hele tiden, og gråter hele tiden over filleting! Hvem pokker designa graviditeten til å bli så jævlig?!
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 ååå som jeg gledere meg:) driver med prøvinga nå du greier da dette, hold ut:) er d lenge igjen da??
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Hehe, nå må jeg bare le. Du redda dagen tror jeg! Så koselig at du gleder deg sånn! Har bare 8 uker igjen. Så jada. Jeg klarer meg. Må bare få det ut av og til! HI
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Første gang jeg gikk gravid var det sånn.. Ei dame kom til meg da vi satt på NAV og venta på tur, (hun hadde med seg to små barn),- kos deg så lenge ungen er i magen.....Du kommer til å savne det....NEVER, tenkte jeg.. Men når ungen kom, vi var på 4.måned med maks 2 timer sammenhengende søvn og andre "startproblem" som er normalt, så skjønte jeg hva dama mente ) Med 2.mann gikk svangerskapet alt for fort..Så gjerne at han ble inne i magen til han var 18...Feridg utdannet og oppdratt liksom ) Var forberedt på at hna kom til å bli like "vanskelig" som søstera....Men ut kom han, og mindre søvn ble det på oss..Men resten gikk greier da..Og 2 år etter så har vi fortsatt runder opp på natta.... Så jeg sier som denne dama sa til meg..Kos deg mens du har kontroll på ungen....Ta en dusj uten "selskap", gå på do uten og bli avbrutt at "MAMMA" eller hylskrik/gråt, dra på butikken og bare bruke 5 min på å kjøpe mekl, ikke 2 timer fordi man må vente til ungen våkner, har spist, bytte på, kle på uteklær, sette inn i bil, for så å måtte ta ham ut og bytte en gang til før man drar, og når man kmmer til butikken, så kjøper man bleier, babymat og alt annet enn den melka man skulle ha til kmiddagen, og må ta ENDA en tur ) Man tror det ikke når man går der dritlei, og kanskej får man en baby man ikke "merker";- noen gjør det,- men det er ganske sannsynlig at du nå og da drømmer tilbake til den "enkle" tiden da ungenvar i magen ) SÅ prøv og kos deg..Tenk hva som kan bli verre med en bavby "på slep" og gjør det nå ) Lykek til..ER det en ting som er sikkert så er det at man ikke er gravid for evig og alltid:o)
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 8 uker? d er da ingenting!!!!!(hehe i håp om å få deg i bedre humør.....) nei da, d går så fort så!! og snart har du en skjønn liten baby i armene dine(som bare griner og griner...) uff nei da!! jeg er bare misunnelig jeg:) masse lykke til:):)
sånn ca Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Ååååå.... jeg husker jeg tenkte akkurat det samme som deg (syns fortsatt ikke gravidperioden var no stas). Men det går fort over når du har fått den lille:)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Når du sier det sånn så! Jeg veit nok ikke hva som venter meg nei. HI
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 09.48 : som jeg skulle sagt det selv! ; )
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 jeg gleder meg til store magen jeg (ja jeg har vært gravid før..hehe) håper bare jeg ikke legger på meg så fryktelig denne gangen.. la på meg 45kilo sist.. var tungt på slutten ja.. knærne holdt på å gi etter nesten... håper ikke du e alt forsvæær, da blir d ihvertfall 8 lange uker..hehe:) kos deg uansett:) har d?? eller har du kanskje en vogn som tåler litt??hahahaha.. d hørtes digg ut!!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #10 Skrevet 4. januar 2010 Det er godt å få luftet ut frustrasjonene over å være høygravid! I fjor på denne tiden, var jeg sprekkferdig- sov ufattelig dårlig om natten med kramper i leggene, vondt i ryggen, vondt å puste, tisse hver time, våknet av sterke lyster på epler og gulrøtter- og ville kun få ut den bebisen. Men når jeg ser tilbake nå- kunne jeg ønske jeg nøt livet og bare slappet av, og nøt friheten med å gjøre hva jeg ville- drikke cola med isbiter og sitron med bena høyt på bordet, hehe. Tenkte også at overgangen med mangel på søvn også ikke ville bli så stor, for jeg var jo vant til å være mye våken på nettene nå. Men der tok jeg feil! Mye slitsommere å være våken med bebisen enn å være våken av gravideplager! Så jeg sier som de ovenfor : prøv å nyt den siste tiden! Du har en fantastisk fin tid i møte også- skal ikke svartmale det- men man kan ikke klare å sette seg inn i hvor mye strev den første tiden kan innholde : ) Kunne ønske noen ville fortalt meg det- eller noen prøvde nok, men det gikk ikke inn ; )
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #11 Skrevet 4. januar 2010 Jeg følte det også slik på slutten av min graviditet. Er et sant HERK å vente, med alle plagene som følger, slik som bekkenløsning, hyppig vannlating, hormoner i sving, og ikke minst vektoppgang! Men jeg kan trøste deg med at med en gang nusket ditt er ute, er alle plagene borte, du raser ned i vekt og alt blir bare fryd og gammen ;-) Skal ikke si at jeg VET hvordan det blir for deg, men for meg ble deg altså slik! :-) Kos deg med magen den siste tiden du har igjen, for jeg kan nesten garantere at du kommer til å savne den :-p
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #12 Skrevet 4. januar 2010 Fryd og gammen følte -ikke- jeg at det ble, hormoner stod fortsatt på høyspreng og jeg gråt hver eneste dag i ukesvis...Men nå, derimot, ett år senere- da føler jeg meg på toppen av verden og er i superform! Mye slitsommere enn jeg kunne forestille meg, men har aldri følt på så mye kjærlighet (og frustrasjon) som nå! :-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #13 Skrevet 4. januar 2010 Skulle gjerne også vært gravid, men jeg skjønner også hva du mener. Å ikke greie å knyte skoene sine selv, er ikke spesielt artig. Og det er heller ikke fansy å dra på kjøpesenter midt på vinteren med slipperser, fordi beina svømmer i væske, hehe... Men vi skal ikke ha flere barn, 3 er nok:) Lykke til, om ca 8 uker har du lønna for strevet:)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #14 Skrevet 4. januar 2010 Jeg føler med deg!!!! Jeg venter nr 3 i februar, og synes for det meste dette svangerskapet har gått ganske fort, helt inntil de siste ukene nå. Jeg er nå kommet til det stadiet at jeg faktisk ikke tror at jeg kommer til å holde ut, og jeg er faktisk litt i tvil om jeg noensinne kommer til å føde. Dagene er uendelige og nettene enda lengre......bu-hu.. He he, deilig å få klage litt:)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #15 Skrevet 4. januar 2010 Du sier noe, første gangen var egentlig bare kos. Man fikk den hvilen man trengte, ingen som vekket en hundre ganger om natt om alt fra tisse til jeg er sulten. Går nå for tredje gang og det blir bare verre og verre for hvergang. Har to som krangler hele tiden, eller retter sagt mini som går etter junior og ødelegger hele tiden. Så en må gå etter og passe på og la junior få lov til å leke alene og ikke bli forstyrret av mini hele tiden. Gleder meg til mage tiden er over jeg og at men kan få leve litt igjen, ja kan alt om amming og våken netter osv, men da er kroppen ens egen og man bærer ikke på noe som gjør vondt 24/7 ( bekkenløsning)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #16 Skrevet 4. januar 2010 Vær glad for at du er gravid! Skjønner det er tungt og slitsomt nå på slutten, følte det sånn jeg også da jeg var så heldig.. Har slitt i snart to år med å bli gravid igjen, så blir litt lei meg når jeg hører om folk som er lei av å være gravid, selv om jeg skjønner dem!! Kan nesten ikke vente til å blir gravid, og jeg kommer sikkert til å klage litt på slutten jeg også!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 4. januar 2010 #17 Skrevet 4. januar 2010 Ganske vittig sånn sett, man går og prøver på å bli gravid, hopper i taket av en positiv graviditets test, deretter går man bare å venter på at graviditeten skal bli ferdig, lei som bare det, he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå