meg & to små vampyrer Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Er det vaksine på 5månederen? husker ikke helt fra førstemann...
meg & to små vampyrer Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 Takk for svar. Var det jeg trodde:) Men legekontroll er det vel ikke i dag? Eller, da hadde jeg jo fått to timer som sist, en til helsesøster og en til legen.. Spent på hvor stor jenta har blitt. Hun var 6500 ca og 62 cm ved 3 månederskontrollen. og hun bruker en del 68 klær, men noen av de er for små... he he:)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 nei, 6 mnd kontrollen som er både lege og helsesøster skal på 6 mnd kontroll i morgen:P Jeg var iallefall ikke inn til legen sisst hehe, ja mi er også lang Hun er 6,5 mnd og bruker 74-80 i klær, fordi hun er lang Hmm når jeg ser det nå at hun er 6,5 mnd, er jo litt sent med 6 mnd kontroll da men. jaja Dere må ha lykke til da:)
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Vi hadde bare helsesøster på femmnd og kun lege på seksmnd. Sikkert litt forskjell fra sted til sted :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. januar 2010 Ja, men da skal vi på kontroll neste måned også plutselig? Var jo ikke 4måneders... Ja, jeg får høre med hs etterpå. De gjør det vel litt forskjellig fra helsestasjon til helsestasjon:)
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Ja, vi skal på seksmnd i dag, var på 5 mnd for bare noen uker siden. Irriterende men sant. Får håpe helsestasjonen din tar begge deler samtidig sånn som vår gamle, det er mye mindre pes for barn og foreldre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå