Gå til innhold

Mistet? :(


august<3spire

Anbefalte innlegg

Hei!

Tok test den 30 des som va positiv,og va ganske gla for at me skulle bli 4 i sept. Men 1 januar begynte eg med blødninger :( Tok ny test i dag og den va negativ :( Har eg mista da?? noen som kan hjelpe el har opplevd lignende??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Jeg synes det var veldig rart at testen kom ut som negativ så fort, hvis du var gravid og mistet så kan du ha HCG-hormonet i kroppen i opp til 9 uker etter en spontanabort. Og etter så kort tid, synes jeg det var veldig rart at den kom ut som negativ. Tror du må ta deg en tur til legen.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en erfaren mister må jeg desverre si at det kan virke sånn. Hos meg har det somregel vært nokså likt det du forteller, bli nokså fort negativ etter jeg har mista. Du kan vente noen dager til og ta en ny test, er den fortsatt negativ vil jeg tro at det er tilfellet, er den positiv da kan det ha gått bra og du kan jo besøke legen for at de skal få sjekka opp? Du kan jo stikke til legen nå også da, men det er kanskje så tidlig at de ikke vil oppdage en ev hjertelyd på ultralyd? Jeg dro til legen første gangen jeg mista og de fant ikke ut av noen ting, endt opp me å ta en hjemmetest etter noen dagen og konstaterte at jeg hadde mista :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å være negativ men siden du lurer, jeg fikk positiv test 22 nov. (3 etter IKM) begynte å blø neste dag å da var hcg allerede på kun 5. og 2 dager etter det igjen på 2! så tror den kan synke fort. jeg mistet.

hadde veldig vondt i ryggen også. sov nesten ikke den ene natten, merket noe til dette?

 

ønsker deg uansett lykke til! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blødd ein del i dag og hatt litt "murringer" i magen og ryggen... Vært veldig kvalm og svimmel... Bør eg gå til lege el kan eg vente??

Off e så usikker....

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dra til legen! Det kan hende at rester blir igjen, og det kan være alvorlig!

Høres desverre ut som SA:( Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E litt bedre nå så eg trur eg ser det an til kvelden og morgen... Eller må du alltid til lege etter SA ?

Dere som har hatt SA: Venter dere med å prøve igjen el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min kontrollerte ingenting etter tidlig SA,men sa at dersom blødningene ikke stoppet opp etter en ukes tid var det lurt å kontrollere om det var rester. Jeg kunne prøve igjen med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser eg det an med å dra til legen.

Så bra,va redd at me måtte vente noen mnd :) E liksom så klar for ein til nå ;)

Tusen takk for svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror bare det er å prøve igjen =)

ble gravid før jeg fikk mens igjen. =)

(er 5+ uker på vei nå)

så lykke til!!! =)

det er godt en fort kan se fremover =)

du kan jo iallfall bli gravid var det vi fikk i oppmuntring, å det er jo greit å vite =)

er ikke alle det er en selvfølge for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at du har mistet!

Du trenger ikke å gå til legen dersom du føler deg ok og blødningene avtar, men hadde jeg vært deg ville jeg ringt legen bare for å gi beskjed om at du nå har en SA og evt høre hva legen mener om du bør undersøkes osv og ikke minst det at du får det inn i journalen din.

Trøsteklem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte også å blø idag..

LITT murringer, men ikke så ille.. Men blør lite da.. det er helt rødt, men det er som sagt ganske lite.. Tror jeg bare ser an hvor mye som kommer.. det skal jo være vanlig med en liten blødning, men får ta en ny test etter det har slutta... se da..

Snufs..

Trist for oss som mister, men det gode er jo at vi får bare hive oss i prøvingen igjen.. var bare uke 5+1 jeg da.. :)

 

Lykke til til alle sammen!! Håpe ingen flere mister.. (om jeg nå HAR mista da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja e trist å miste :( Eg blødde ganske så mye i 2-3 dager,har gitt seg nå men eg e litt svimmel,sikkert mista litt mye blod...

 

Eg burde nok ikkje gått på jobb de dagene eg blødde sånt heller da men det e vel typisk oss kvinner.... Har ein ganske krevende jobb så eg har vært ganske utslitt når eg komme hjem... :/

 

Håpe det gjekk bra med deg vecababe å at du ikke mista...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia:-)

Godt å høre at det er flere i samme situasjon som meg:-) Jeg mistet i går og blør enda. Utrolig trist å miste og jeg har gråt mine tårer.Gleden og forventninger til det nye har vært så stor og fallhøyden ble derfor også stor. På en annen side så er det jo bra at kroppen skyver i fra seg når det er noe feil. Meget godt å høre at en kan starte på nytt så fort! Kjenner at nå kan jeg starte med nye positive tanker og ett nytt håp. Takk for at du delte den erfaringen med oss. Vi får krysse fingrene for at det lykkes for oss alle neste gang..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja e utrolig trist men prøve å se framover :)

Har tatt meg ein egenmelding i dag,kroppen sa liksom stopp...trenger kvile....

 

Krysser fingrene for oss eg og, at me lykkes neste gang robbiefan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet:( utrolig lei meg.. vi hadde prøvd så lenge.. Men jaja.. En får bare prøve igjen.. er bare så leitt å starte på nytt igjen, bli med i nye terminklubber, osv osv.. og den endeløse ventingen på de blå strekene.. hehe.. men man får bare holde hodet høyt og se fremover..

 

Du burde absolutt ta det med ro Karri83 når du blør så mye.. Ta vare på kroppen sin så det ikke skjer noe:) Jeg og du får møtes igjen i Oktoberklubben, og alle andre også som er så uheldige!!

 

Ta det med ro og vit at jeg føler med alle uheldige.. Og heldige!!

Lykke til alle sammen her inne, kos dere!!!

Dere fortjener det alle sammen, den store opplevelsen!!

 

Og dere andre.. som er i min båt, vi sees snart igjen!!

Lykke masse til til dere også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så trist da vecababe :(

Ja det e vel bare å prøve igjen,så møtes me vel kanskje i oktoberklubben ja :)

 

Ja har tatt egenmelding i morgen også,sånt at eg får kvilt meg og komt til hektene igjen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hadt i vert fall 4 SA siden 2007 og 2 av dem var etter ca 6 uker. Det er trist og man blir liksom veldig nede akkurat da det skjer. Er gravid nå men tar ingenting for givet, venter spent på å så om jeg har begynt å blø hver gang jeg går på do. Når jeg hade hadt SA sa legen att jeg burde vente 3 måneder før jeg prøvde igjen for att kroppen sku få hele. Men jeg ble gravid allerede før neste mens og hun er en fin lite jente nå. Etter første SA så tok det 3 måneder før jeg ble gravid igjen, da behøvde vel kroppen litt mer tid på seg. Jeg trur kroppen vet ganske bra sjøl, men om man hadt flere SA etter hverandre kan det kasje være en god ide å vente litt, leste en artikell igår om att man burde ha en menstrasjon emellan for att veggene i livmora sku våre helt återstilld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...