Gå til innhold

HÆ???? Er barnehagene stengt i dag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann kom akkurat hjem med barna igjen:S Han starter ny jobb i dag og jeg har en enormt viktig dag på jobb!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn du må følge med på....

Skrevet

Vår er ikke stengt. Kanskje deres har planleggingsdag.

Skrevet

gjelder å følge med... alle har vel fått utdelt årsplanen..

Skrevet

mange som har planleggingsdag i dag ja!

Skrevet

planleggingsdag for de som følger skolen sine plandager...din barnehage er nok en av de ...

Skrevet

æsj da... Nå blir det mange skuffede mennesker i dag:( Har en jobb som angår mennesker med spesielle behov som feks CP skadede osv:(

Skrevet

Skjønner frustrsasjonen men det er jo din egen feil...

Skrevet

Helt klart noe en burde klare å følge med på selv..

Skrevet

Full sympati fra en med-vims som lett hadde klart å gjort det samme.

Skrevet

Er jo alltid noen som kommer med ungene i bhg når de har pl.dag. Typisk, er så opptatt vmed sitt private kiv at de ikke leser planene for ungene, bare sine egene viktige planer....

Skrevet

Wææ, du skremte meg. Men vi har den 29. januar. :)

Skrevet

ja disse plandagene er til for å sette gråhår i hode på en stakkars mamma og pappa. Hva skal barnehage og skolepersonell gjøre med barna sine når alle planlegger på samme dag?

Skrevet

Vår er det hvertfall. Og mange andre også.

Er ganske vanlig med planleggingsdag første arb.dag etter jul.

Du har kanskje fått en plan?

Skrevet

Vår barnehage følger skolen sine planleggingsdager (har en på skole og en i bhg) men her er det ikke fri i dag! Så det er nok forskjellig fra kommune til kommune.

Skrevet

Da måå de gjøre som andre må når bhg og skole er stengt. Da må de vere hjemme med sine barn..

Skrevet

Jeg finner ikke årsplanen igjen, men skolen har pl. dag, så regner med at bhg har også. Ikke ligger årsplanen på nett som den skal heller.

Det ER lett å glemme dissi pl. dagene, uten at det betyr at man ikke bryr seg om barnas hverdag. Jeg møtte opp til legetime i romjulen en dag for tidlig for min egen del. Noen ganger har noe bare satt seg i hodet... He he!

I dag hadde jeg heldigvis tatt en fridag uansett. Deilig med en bittelitt myk start på året for den lille ihvertfall... Husker fra jeg selv var liten, at når uken ble forkortet med en dag, gikk det kjempe mye fortere til helg! (det gjør det vel forøvrig i voksen alder også!)

Skrevet

Jeg er da så heldig at mannen min kunne tatt seg fri om det ikke var for at jobben min sparte denne plandagen til april hvor vi tar et kveldsmøte.

Skrevet

Jeg skulle gjerne byttet!

Vår barnehage har førstekommende fredag og så mandagen også.

Lite praktisk.

(spesielt siden jeg ikke hadde fått det med meg når jeg bestilte londontur onsdag til søndag neste uke i tillegg... Jobben blir sikkert kjempeglad:p

(og nei, jeg har ikke gitt beskjed ennå, alle som skulle/kunne hatt beskjed har hatt ferie)

Skrevet

Jeg synes planleggingsdag i barnehagen dagen etter ferier (juleferie og påskeferie) er noe skit. Typiske dager man faktisk har mye å gjøre på jobben.

Alle andre dager enn rett etter ferier hadde passet mye bedre.

OG jeg elsker ungene mine, men vi hadde koset oss mye mer med planleggingsdag når ungene ikke allerede har hatt ferie i 2 uker... Da er de uthvilte og klar for barnehagehverdagen igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...