Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Min mann kom akkurat hjem med barna igjen:S Han starter ny jobb i dag og jeg har en enormt viktig dag på jobb!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Vår er ikke stengt. Kanskje deres har planleggingsdag.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 gjelder å følge med... alle har vel fått utdelt årsplanen..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 mange som har planleggingsdag i dag ja!
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 planleggingsdag for de som følger skolen sine plandager...din barnehage er nok en av de ...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 æsj da... Nå blir det mange skuffede mennesker i dag:( Har en jobb som angår mennesker med spesielle behov som feks CP skadede osv:(
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 Skjønner frustrsasjonen men det er jo din egen feil...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 Helt klart noe en burde klare å følge med på selv..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #10 Skrevet 4. januar 2010 Full sympati fra en med-vims som lett hadde klart å gjort det samme.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #11 Skrevet 4. januar 2010 Er jo alltid noen som kommer med ungene i bhg når de har pl.dag. Typisk, er så opptatt vmed sitt private kiv at de ikke leser planene for ungene, bare sine egene viktige planer....
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #12 Skrevet 4. januar 2010 Wææ, du skremte meg. Men vi har den 29. januar.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #13 Skrevet 4. januar 2010 ja disse plandagene er til for å sette gråhår i hode på en stakkars mamma og pappa. Hva skal barnehage og skolepersonell gjøre med barna sine når alle planlegger på samme dag?
Libido- Skrevet 4. januar 2010 #14 Skrevet 4. januar 2010 Vår er det hvertfall. Og mange andre også. Er ganske vanlig med planleggingsdag første arb.dag etter jul. Du har kanskje fått en plan?
Monajenten Skrevet 4. januar 2010 #15 Skrevet 4. januar 2010 Vår barnehage følger skolen sine planleggingsdager (har en på skole og en i bhg) men her er det ikke fri i dag! Så det er nok forskjellig fra kommune til kommune.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #16 Skrevet 4. januar 2010 Da måå de gjøre som andre må når bhg og skole er stengt. Da må de vere hjemme med sine barn..
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #17 Skrevet 4. januar 2010 Jeg finner ikke årsplanen igjen, men skolen har pl. dag, så regner med at bhg har også. Ikke ligger årsplanen på nett som den skal heller. Det ER lett å glemme dissi pl. dagene, uten at det betyr at man ikke bryr seg om barnas hverdag. Jeg møtte opp til legetime i romjulen en dag for tidlig for min egen del. Noen ganger har noe bare satt seg i hodet... He he! I dag hadde jeg heldigvis tatt en fridag uansett. Deilig med en bittelitt myk start på året for den lille ihvertfall... Husker fra jeg selv var liten, at når uken ble forkortet med en dag, gikk det kjempe mye fortere til helg! (det gjør det vel forøvrig i voksen alder også!)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #18 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er da så heldig at mannen min kunne tatt seg fri om det ikke var for at jobben min sparte denne plandagen til april hvor vi tar et kveldsmøte.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #19 Skrevet 4. januar 2010 Jeg skulle gjerne byttet! Vår barnehage har førstekommende fredag og så mandagen også. Lite praktisk. (spesielt siden jeg ikke hadde fått det med meg når jeg bestilte londontur onsdag til søndag neste uke i tillegg... Jobben blir sikkert kjempeglad:p (og nei, jeg har ikke gitt beskjed ennå, alle som skulle/kunne hatt beskjed har hatt ferie)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #20 Skrevet 4. januar 2010 Jeg synes planleggingsdag i barnehagen dagen etter ferier (juleferie og påskeferie) er noe skit. Typiske dager man faktisk har mye å gjøre på jobben. Alle andre dager enn rett etter ferier hadde passet mye bedre. OG jeg elsker ungene mine, men vi hadde koset oss mye mer med planleggingsdag når ungene ikke allerede har hatt ferie i 2 uker... Da er de uthvilte og klar for barnehagehverdagen igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå