Pærefrø Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Jeg ligger våken fordi jeg har snudd døgnet i helga..
Tante Blås Squaw Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Jeg - mitt nek - er våken fordi jeg sov alt for mye på dagtid. Er kvalm og orker ikke gjøre noe som helst, da blir det mye søvn....
Pærefrø Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 Kjenner til den ja Sitter nå her jeg da.. kjeder livet av meg egentlig... Sov til klokka var halv to i dag, og egentlig stort sett hele helga også..fra fredag. Ungene sover allefall.. Kjedelig... men jobben kaller i morra :S
Pærefrø Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2010 Skal ikke på før 11.. men ungene skal jo opp i rimelig tid da.. må kjøre dem til barnevakt først. siden barnehagen har planleggingsdag. Regner med at jeg rett og slett sitter våken til det er på tide å vekke dem, så legger jeg meg heller tidlig i morra. Er så utrolig kjedelig å ha det sånn her. bare 3-4 timer igjen så kan jeg dra de opp Hehe..
NormaJean Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Jeg er på jobb jeg. Men nå er det bare 2 timer igjen, weeeeeeee :-)
Aini Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Sovnet me snuppa så våknet i 3 tia og er lys våken nå la meg igjen i hal 5 tiden for og se om jeg fikk sove.. Men Neida. så snart steller jeg meg og så er det travel dag:P
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 ga lillegutt mat halv 5,og nå vil han ikke sovne igjen i senga si....skal på helsestasjonen kl 9,så nå kan jeg jo like så godt bare være oppe.. Hurra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå