Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 4. januar 2010 #1 Skrevet 4. januar 2010 Endelig har vi blitt enige etter mange lange uenigheter om hvordan vi ville at dette skulle la seg gjøres... Så nå blir det by fogden i løpet av denne mnd faktisk og så når vi har fått spart oss opp godt med penger så tar vi skikkelig kirke bryllup og fest... Så sånn i forhold til dette med byfogden så blir det veldig enkelt. de aller nærmeste familie og venner kommer. og så går vi ut og spiser en bedre middag sammen med de utvalgte. og feirer dagen vår på den måten... det blir en fin feiring dette og. stille og rolig og intimt.... Og jeg har funnet kjole, heheheh den er bare nydelig... helt enkel og flott og skjuler det jeg vil den skal skjule og det er den kroppsdelen jeg er minst fornøyd med og det er magen og hvis jeg itillegg skulle ende opp med å blir gravid så gjør ikke det noenting for denne er barestram rundt bystene og så går den rett ut. ååååh den er bare så fin... dere må se den og gi meg deres mening ligger ut en link under: http://www.divakjoler.no/diva/index.php?route=product/product&path=36&product_id=2057
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2010 #2 Skrevet 8. januar 2010 Ojojoj.... Her er det noen som har dårlig tid...hehe. Lykke til og gratulerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå