Alvorlig Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Noen som kan anbefale steder å shoppe sko og klær på øya? Vet at dette ikke akkurat er noe shopping-eldorado, men vil gjerne kjøpe litt sommerklær til barna når vi er der. Sommertøyet fra i fjor har blitt for lite, og utvalget i butikkene nå i januar er magert her hjemme...
jordbærsjokolade Skrevet 4. januar 2010 #2 Skrevet 4. januar 2010 Det er det vel:) Maaaase fint å kjøpe på GC. Reis til Vecindario og gå på shopping senteret der (husker ikke hva det heter, atlantico kanskje?). Ellers så er las palmas et fantastisk sted for shopping, fint er det der også.Er et shopping center rett ved havnen som er stort og flott, men det er også en fin handlegate der med et senter som heter centro americo eller noe slikt:)
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 Tja, har bare shoppet to steder på GC: Puerto Rico: helt grusomt! Las Palmas: handlegatene var fine. Har ikke vært på senteret, det er kanskje enda bedre?
Fisk med CV Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Hvis du bare styrer unna småplassene de stuer turister inn er shoppingen MEGET bra på Gran Canaria. Du finner ALT du måtte ønske. Vet ikke hvor du skal bo og hva som blir nærmest, men på Zaras barnebutikk finner du MYE fint. Den finner du feks på: -Det nye shoppingsenteret i Arguineguin -Atlantico shopping center i Vecindario -Mange plasser i Las Palmas, feks på el Muelle(der har de også Okaidi) nede ved havnen, eller midt i handlegaten i gamlebyen (som er i gangavstand fra bussplassen om man tar bussen inn) På El Corte Ingles i Las Palmas finner du alt du kan drømme om av merkeklær, både til liten og stor. Ikke akkurat billig da. Hvis det er dyre klær man er ute etter finner man også haugevis av det i butikkene i Meloneras. Hvis man sitter fast i Puerto Rico og ikke kommer seg andre steder finnes det faktisk en normal barnebutikk midt i det fæle kjøpesenteret der, den ligger ved siden av Mango, sånn ca midt på, og er det er de eneste to normale butikkene der. Det er mye vintertøy i butikkene på Gran Canaria nå da, spanjolene kler seg gjerne i strømpebukse og en tykk jakke når tempen kryper ned mot 18 grader om kvelden. Da er det vinter!
Alvorlig Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2010 Tusen takk for kjempegode tips! Jeg skjønner jeg har gått glipp av veldig mye tidligere, da vi trasket rundt i Puerto Rico og Mogan og lette etter sko. Ja ja, nå gleder jeg meg bare enda mer til ferien!:-)
Blopp1 Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 Ta deg en tur til San Fernando....!!! Der bor d mye lokal-befolkning,og prisene er mye lavere. Vet d i hvertfall er 1 barnebutikk der,men husker ikke hva den heter......!! God tur :-))))))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå