Gå til innhold

Hevn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noengang hevnet deg for noe? Hva da? Hvordan? Inspirert av voldtektstråden. Min voldtektsmann fikk svi for det han gjorde (uten min viten), han havnet midt i et gjengoppgjør som var iscenesatt for å ta ham. Jeg fikk vite det lenge etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg strittet i mot han, mistet han grepet om hånden min, noe som gjorde at jeg slo han hardt i ansiktet (selv om det ville vært fortjent var det ikke med vilje) og han knuste en tann.

Skrevet

Jeg mente ikke bare voldtekt, men generelt. Har dere noengang planlagt, og gjennomført en hevn? Og følte du deg bedre etterpå?

Skrevet

Jepp, og det slårr alltid tilbake på en selv.

Skrevet

en som prøvde å voldta meg på agia napa fant fort ut at det å slenge meg i ei stein trapp for så å prøve å rive av meg klærne ikke var det lureste han gjorde den dagen. klorte opp ansiktet hannes med mine sylskarpe lange negler, pluss sparket han mellom bena x-antall ganger.. han sprang fra "åstedet" haha..

ellers masse totalt barnslig vås som å slette blink siden til ei jeg var sur på, få eksen til ei annen med på en spøk om at jeg og han hadde hatt sex, kastet dyna og puta til ei jente i en søppelsekk med alt man kunne finne av dritt... kunne sikkert ramsa opp mye mer.. huff..gla den tida er over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...