MammanTilLilleLilly <3 Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Hvis det hjelper med lakserende midler osv for å få igang fødsel, har det da noe å si hva man tar?? Altså, jeg mener, istedet for laxerolje(som mange her snakker om), kan man da spise feks, en pakke med Fishermans Friend istedet? Den er jo også lakserende ved høyt inntak. Eller er jeg helt på jordet nå? Hehe. Lest at man kan ende med styrtfødsel av laxerolje, vil jo ikke få det.. : / Noen som har snøring på det?
Gjest Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Da vil jeg si at med laxerolje vet du hva du tar iallefall! Om man tar det som er ett gammelt kjærringråd så er det 2 ss IKKE HELE FLASKEN!!! Det kan nemlig være farlig. Du får ikke styrtfødsel av 2 ss, men du får fart på tarmene som igjen om du er moden kan smitte over på livmoren. Om du ikke er moden vil det bare føre til en tømt tarm.. Om du tar annet laxerende vil jo dette på samme måte smitte over til livmoren, men da vet du jo ikke hvor mye du skal ta... Er du med på tanken? Jeg har født to med laxerolje, begge gangene tok jeg 2 ss og det gikk helt supert! Om du ikke har smakt laxerolje før, kan jeg jo og fortelle deg at for meg var det ikke lett å få i meg de to heller. Fysj! Lyke til!!!
MammanTilLilleLilly <3 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2010 Okei Da er jeg med. Tusen takk for svar =) Dette må prøves.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå