alvamamma Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 å prøve å ikke se ut som en dass :-) Før jeg fikk mitt første barn for noen år siden var jeg sminket hver dag, gikk jevnlig til frisøren og handlet klær hver måned. Når føler jeg at jeg ikke har tid til hverken sminke, hår og frisør. Det som er igjen av lønna mi etter faste utgifter er betalt, går gjerne til å sponse Reima, Cucake, Molo, Mini A Ture, Nøstebarn eller hvem det måtte være. Ser jo at de fleste mammaer der ute er velstelte i fikse klær. Noen tips:-)?
Monajenten Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Hmmm. Jeg har nesten blitt enda mer bevisst på klær etter at jeg fikk barn, ønsker å se bra ut (men om jeg gjør det er en annen sak:-P) Klær trenger ikke være dyrt, H&M har tatt seg veldig opp den siste tiden, og jeg har funnet mye fint på Cubus også. Leser masse blogger og får mye inspirasjon der.
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 EBAY!!!! e mitt beste tips, men faren e at selv om ting e billig så kan d fort bli dyrt.. EG handle all min I.d sminke fra ebay.. GENIALT!
Monajenten Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Spørs jo gjerne litt hvor gammel du er, men jeg finner ihvertfall inspirasjon her: moniquelund.com ceciliemaria.wordpress.com ulrikkelunds.blogg.no barkatt-barbro.blogspot.com karlascloset.blogspot.com Man trenger jo ikke å kopiere, men bli inspirert:-)
Monajenten Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Kom et mellomrom i ene linken: barkatt-barbro.blogspot.com
alvamamma Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2010 Tuusen takk!! Har tjuvtitta litt på din blogg også, var ganske inspirerende den og :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå