Monajenten Skrevet 3. januar 2010 #27 Skrevet 3. januar 2010 Ja det skjønner jeg jo at du er! Mørk ja, hmmmmm! Hot:-P
OsloMor Skrevet 3. januar 2010 #28 Skrevet 3. januar 2010 Hva med bare å ha en rød nellik i knappehullet, så vet vi hvem hverandre er. Pass,penger og rød nellik:)
Mom2Two Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #29 Skrevet 3. januar 2010 Hehe, hot og mørk er ikke alltid ensbetydende;o)
Mom2Two Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #30 Skrevet 3. januar 2010 HAHA!!! Nei, la oss ha en stor rød rose i BHen, da vet vi i hvert fall hvem den andre er. Rød nellik er bare så 1995, dessuten kan vi blande med alle de parene som har møtt hverandre på nett!
Monajenten Skrevet 3. januar 2010 #31 Skrevet 3. januar 2010 Pass, penger og rød nellik høres nesten bra ut! Rødt passer ikke så godt til håret mitt for tiden! Er det greit jeg tar en hvit rose eller noe? :-P
Monajenten Skrevet 3. januar 2010 #32 Skrevet 3. januar 2010 Hahahahahah dette ble kveldens underholdning for meg! Sitter og ler høyt og min kjære ser bare dumt på meg og tenker sikkert "hva faaaaen???!?" :-D PS: I 1995 ble jeg 11 år:-P
Mom2Two Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #33 Skrevet 3. januar 2010 Ja, hvit rose får passere:-p Vi kan jo ha et hemmelig ord eller noe? :-p
Mom2Two Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #34 Skrevet 3. januar 2010 Lol!!! Jeg var 20 da;o) Men vi er da altfor lite overfladiske til å bry oss om aldersforskjell, eller hva? Eller tror du de andre kommer til å synes jeg er en gammel gris som har så unge venninner? :-o
OsloMor Skrevet 3. januar 2010 #35 Skrevet 3. januar 2010 Nettdate og nellik= sant, eller kanskje de som møttes via gamle Møteplassen i Dagbladet i samme tiår brukte opp nelliken for alltid. Rose er bra Monajenten, den kjøper jeg:0
Mom2Two Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #36 Skrevet 4. januar 2010 Minner meg om Fridafilmen!! Hehe.. Den er du for ung for, Monajenten;o)
OsloMor Skrevet 4. januar 2010 #37 Skrevet 4. januar 2010 Å ja, men det er ikke jeg, he-he:) Møttes de ikke i Frognerparken eller noe slikt i filmen? Jeg husker jeg hadde kjempelyst til å snike meg inn påFrognerbadet på kveldstid (meget inspirert av filmen), men nøyde meg med å snike meg inn på utendørs på Tøyenbadet istedet, lettere og definitivt ingen vakthunder.Ingen romantikk da;P. Mimre-mimre:)
Mom2Two Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #38 Skrevet 4. januar 2010 Jo, de møttes ved Monolitten!! Og jeg er også gammel nok til å huske den;o) Jeg har ALLTID hatt en hemmelig drøm om å snike meg inn på Frognerbadet, men det har en stor, driiitskummel vakthund!! :-o Så jeg tør ikke! Kanskje jeg må prøve meg på Tøyenbadet i stedet;o)
Monajenten Skrevet 4. januar 2010 #39 Skrevet 4. januar 2010 HEY snakker vi Frida med hjertet i hånden??? Den er jeg da ikke for ung til:-O Selvsagt bryr vi oss ikke om aldersforskjellen! (Jeg velger å tro at når de spør meg om bevis på butikken, er det ikke fordi de tror jeg er 17 men fordi de mener jeg er for gammel:-P) Flott at rosen funker! Jeg bestiller flybilletter, kjøper rose og stiller meg opp utenfor Oslo S og venter på at noen andre rosebærere skal dukke opp:-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå