Gå til innhold

Hvis det ik klaffer denne pp så gir jeg opp!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang ( ihvertfall siden jeg beg og kjenne etter) har jeg hatt el smerter;)) så hvis det ikke klaffer denne pp så gir jeg opp!!!

Har jo ikke gjort annet enn og ligge i senga de siste dagene (rødme) så vi har ihvertfall ikke bommet på el for og si det sånn!!!

Har vært prøver nå i 3 år og vært til utredning men finner ingenting feil med verken meg eller mannen min....

Har hatt en provosert abort i 1998,exu i 2004,vært uten prevensjon siden da men vært aktive prøvere siden okt/nov 2006.hadde også en sa i nov09.

noen andre som har prøvd lenge og føler av og til at man har lyst til og gi opp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi prøvde i 2,5 år men ble da gravid etter ivf.

Har dere ikke prøvd det?

Kjenner igjen følelsen!!

Skrevet

Hei ;)

skulle vært sendt søknad i høst men da ble vi gravid på egenhånd men mistet i uke 6:(

så har både jeg og mannen reisejobber så er ikke så lett for og treffe heller....

men vi har blitt enig om at når han kommer hjem i slutten av feb skal vi sende søknad;)

vet du hvor lang tid ca det tar og få svar?

Skrevet

Ok,men da KAN du hvertfall bli gravid:-)Sikkert mager trøst nå,men...

Fra vi sendte søknad til vi var igang tok det 8 mnd,men da hadde vi sommerferie innimellom der og 1 aih forsøk.

Lykke til,håper det klaffer for dere igjen!

Skrevet

Ikke gi opp!! Vi prøvde i ca 3 år før vi ble gravide, riktignok ved hjelp av ivf p.g.a. dårlig kvalitet på svømmerne.. Deretter har vi blitt gravide 3 ganger på egenhånd. 2 spontanaborter og 2 nyyydelige små tupper..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...