Ms Fixi Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 For første gang ( ihvertfall siden jeg beg og kjenne etter) har jeg hatt el smerter;)) så hvis det ikke klaffer denne pp så gir jeg opp!!! Har jo ikke gjort annet enn og ligge i senga de siste dagene (rødme) så vi har ihvertfall ikke bommet på el for og si det sånn!!! Har vært prøver nå i 3 år og vært til utredning men finner ingenting feil med verken meg eller mannen min.... Har hatt en provosert abort i 1998,exu i 2004,vært uten prevensjon siden da men vært aktive prøvere siden okt/nov 2006.hadde også en sa i nov09. noen andre som har prøvd lenge og føler av og til at man har lyst til og gi opp??
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Vi prøvde i 2,5 år men ble da gravid etter ivf. Har dere ikke prøvd det? Kjenner igjen følelsen!!
Ms Fixi Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2010 Hei skulle vært sendt søknad i høst men da ble vi gravid på egenhånd men mistet i uke 6:( så har både jeg og mannen reisejobber så er ikke så lett for og treffe heller.... men vi har blitt enig om at når han kommer hjem i slutten av feb skal vi sende søknad;) vet du hvor lang tid ca det tar og få svar?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Ok,men da KAN du hvertfall bli gravid:-)Sikkert mager trøst nå,men... Fra vi sendte søknad til vi var igang tok det 8 mnd,men da hadde vi sommerferie innimellom der og 1 aih forsøk. Lykke til,håper det klaffer for dere igjen!
Mikkemafian Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Ikke gi opp!! Vi prøvde i ca 3 år før vi ble gravide, riktignok ved hjelp av ivf p.g.a. dårlig kvalitet på svømmerne.. Deretter har vi blitt gravide 3 ganger på egenhånd. 2 spontanaborter og 2 nyyydelige små tupper..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå