Gå til innhold

Tupperware...

*Bluberrypai*og 3 prinsesser=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ha solgt de siste tinga jeg har kvar i bagen min etter at jeg slutta som konsulent.

Lurer bare på om dere har noen gode ideer til hvordan? Litt redd for at en sån annonse blir litt borte på finn.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du da??

Hmm, kanskje jeg trenger litt mer tupperware....

Skrevet

Qxl.no er jo kjempebra side for og selge tupperwarer! Husk og ikke legg prisen for høyt da!

Gjest sug lut
Skrevet

Lag liste, de som vil ha sender deg pm og får lista i retur. Garantert salg og uten trøbbel for deg.

Skrevet

Her mener du? eller på finn?

Til deg som sa qxl, liker ikke det så særlig så har sluttet å selge ting der.

Gjest sug lut
Skrevet

Her, ja. Det største primærpublikummet du kan ønske deg, helt uten gebyrer, og du kan selv pushe innlegget til topps så ofte og så lenge du vil.

Skrevet

litt seint nå hehe, regner med at du mente å sende meg pm her. Ja det er jo en god ide.

De som er intresserte kan jo bare sende meg en pm med mailadressen så kan jeg sende liste, det var lurt

Skrevet

Er det helt 'lov' da? hehe

men uansett, jeg skal rydde innboksen her så får de som er intresserte sende meg en pm

Skrevet

Legge ut liste på Facebook?

Skal vedde på at ALLE Facebookvennene dine er noen skikkelig Tupper-kjærringer ;-) ;-)

(Noen av dem, hvertfall...)

Skrevet

ooooooo eg har også MASSE MASSE MASSE i boden som bare lige der, skulle gjerne blitt kvitt noe!

Skrevet

Hehe, det kan jo tenkes ja, hehe. Kanskje ikke så dumt nei, den der får jeg tenke litt på;)

Uansett så er lista klar til de som vil ha:)

Skrevet

dytter bare litt hvis det er noen mer som er intressert, send meg en pm da

Skrevet

Dytter en siste gang, har noen få ting igjen hvis noen er intressert. Send meg en pm i så fall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...