Turbomamma<3<3<3 Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Hvilket merke har dere? Noen dere har opplevd at dere er svært fornøyd eller misfornøyd med?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Her går det i Manduca gitt, mye bedre enn meis;)
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2010 Men vi skal ha en meis... Må ha sånn at vi kan ha med på turer og ha "tak" over hodet, som noen av de har..
meg & to små vampyrer Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Jane er vi svært misfornøyd med. Vi bruker nå mei tai til 3åringen og sjal til hun på 5 måneder. Du kan fint ha andre bæreanretninger enn meis med på tur! Og veldig mange er bbeldig gode å bære i. Av meiser har jeg hørt Bergans er god.
Kåre Moradi Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Vi er fornøyd med McKinley sin meis, den har tak. Den er av de dyrere, men kan kanskje kjøpes brukt et sted?
Gjest irismor Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Har en god gammeldags Bergans uten tak. Anbefaler Bergans sine bæremeiser.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2010 Okey! Vi får se litt på markedet da? Noen som har Norheim?? Vet ikke hvordan den er..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå