Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 I dag våknet jeg av at jeg fikk melding av en venninne som ville fortelle meg noe. Nemlig at sambo har vært utro... Sambo hadde innrømmet det til en kompis, som sa det til en venninne, som sa det videre til en venninne av meg, og jeg fikk vite det i dag. Jeg er så utrolig skuffet... Han angrer tydeligvis ikke og kan ikke nekte for at det ikke skal skje igjen. Alle slags følelser surrer rundt i hodet mitt nå.. Det værste er at jeg i etterkant har funnet ut at flere av mine "venner" visste dette, uten å ha sagt noe til meg. To av mine tidligere venner visste at de skulle gå innpå et soverom å kose seg, uten å bryte inn engang snakket med den ene i dag, og hun nektet for at hele greia i det hele tatt hadde skjedd... Venninna gjør da ikke sånt Yeah right.. Det var trekant. sambo, en kompis og ei jente...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Skjønner godt at du er lei deg, men venninnene dine er ikke barnepasser for din mann. Han VELGER selv hva han vil gjøre og ikke vil gjøre. Og det er ikke dine venninners oppgave å se etter at han ikke gjør noe dumt
Tommage♀♂ Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Men man kan vel forvente av en skikkelig venninne at hun forteller deg det om du er sammen med en drittsekk?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Er jo ikke lett for venner heller da.. Er nesten bedre at dem ikke snakket med samboeren din, sånn at det hvertfall skjedde da, og de visste det.. (istede for at de snakket han fra det da, men han gjør det senere, men da får ingen vite det) Og er heller ikke lett å være venner som vet slike ting, for man kan ende opp med å ikke bli trodd, eller bli sett på som sjalu, drittsekk osv.. Du burde være glad for at en venninne sa noe hvertfall! Huff, så fælt, og for en drittsekk av en samboer du har.. :s
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 "Han angrer tydeligvis ikke og kan ikke nekte for at det ikke skal skje igjen. Alle slags følelser surrer rundt i hodet mitt nå." Her er det ikke mye å lure på, er jeg redd.. Forferdelig for deg, men vær glad for at du ikke tilbringer et helt liv med denne fyren. Finn deg en fyr som i det minste har vett til å angre!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Hadde jeg sett samboeren til venninna mi i den situasjonen, så ville jeg stoppet det. Hadde fulgt etter inn på rommet om jeg så måtte. Men godt at du har en god venninne som hadde baller nok til å si ifra!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Venninnene dine er mest opptatt av at alle skal like dem.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 dårlig gjort av vennene dine å ikke si noe til deg...
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 4. januar 2010 #9 Skrevet 4. januar 2010 huff så utrolig kjedelig... jeg føler med deg:( dårlige veninner! godt du har ei som er grei, men de har vel syns dette var utrolig ekkelt... men uansett! for en dritt type du har, han virker ikke til å stole på i d hele tatt..ingen fortjener dette.. sender deg masse varme klemmer og styrke:) dette kommer du deg igjennom, ta tiden til hjelp! du skal se du blir sterkere etter noe sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå