Gå til innhold

Dere som tidligere har hatt SA...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte dere å prøve igjen med en gang? Og hvor lang tid tok det før dere ble gravide igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venta i 4 måneder fordi jeg ikke orka å risikere å bli så skuffa igjen. Klaffa på første forsøk faktisk:) Utrolig nok. Nå er jeg 16 uker på vei og det ser ut til å gå bra:)

Skrevet

Mista i uke 9 (MA) og ble gravid igjen med en gang. Nå er eg 26 uker på vei;) Mange som sier man er ekstra fruktbar rett etter en SA/MA også...skader iallefall ikke å prøve om man er klar for det:)

Skrevet

Prøvde igjen med en gang. Etter første SA tok det 8 mnd, og resultatet ligger og sover nå :) Etter SA nr. 2 ble jeg gravid igjen 20 dg etter SA forrige gang, og er 12+2 i dag.

Skrevet

Ja, det var godt skrevet over her, men du skjønte det vel ;)

Skrevet

 

Mistet i uke 12 i 2007, og nå har jeg termin 8 mars 2010...

 

Men merket at de 3-4 første mnd i graviditeten, så løp jeg på do i ett for jeg var redd for blødninger og SA igjen...

 

Har ikke brukt prev, men heller ikke så aktive på å prøve å bli gravid..

Men så plutselig så ble jeg gravid...

Skrevet

Jeg testa positivt en mnd akkurat etter SA.. var såpass fort at vi var usikre på om det kanskje "hang" igjen litt hormoner fra forrige sv.skap...

Men har nå en liten tulle på over to år nå... :)

 

Gikk utrolig fort!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...