tvillingj-83 Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Jeg har nettopp fått en stavmikser av ei venninne Og lurer på hva denne kan brukes til... Noen som har noen gode tips? Hva slags mat en kan lage osv..? Takker for svar:)
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Den er superkjekk å mose mat med når babyen blir så stor at den kan spise familiens mat, eller du skal lage hjemmelaget babymat fra bunnen av. Jeg syns det er ekkelt med hele bær i syltetøy, så jeg bruker den for å få "jevnt" syltetøy....hehe =) Har sett ei som "raspet" ost med den, men ikke prøvd selv. Har heller ikke brukt min så mye, men var super da jeg lagde hjemmelaget mat til snuppa
Bea80 & Gullgutten Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Jeg har stavmixer med ulikt tilbehør til, kan feks sette på en visp, eller isknuser eller en til å kutte løk/mandler ect med. egentlig genialt, men glemmer ofte at jeg har den kan foresten brukes rett i gryter for å jevne sauser div med også
Herkules Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 På nyttårsaften hadde vi 3 rettersmiddag og stavmixeren ble flittig brukt Pisket krem til forretten, moste gulrot til sausen. moste jordbær til jordbær saus. jevenet sausen da det ble klumper Fin til å lage barnemat majones sauser
tvillingj-83 Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2010 Så flott:) Da må jeg bare få kjøpt inn noe snadder på butikken imorgen! Så er jeg igang Takker for svar alle sammen! Og god natt.
Fruen+jente okt.10 Skrevet 4. januar 2010 #6 Skrevet 4. januar 2010 Husker vi prøvde å lage milkshake med mamma&pappa sin stavmikser! Vi fikk 2 brødristere til jul, og ønsker å bytte den ene inn i stavmikser - noen som har noen anbefalinger og komme med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå