Gå til innhold

Det selges narko i nabohuset.

Anbefalte innlegg

Skrevet

På andre siden av veien av der jeg bor, er det en frisørsalong, med noe leiligheter over. Har mine spekulasjoner om det selges narkotika der, fikk høre noe "rykter" ang dette av en kompis av meg for noen dager siden. Så begynnte jeg å tenke over dette, og det er ofte det stopper biler utom leiligheten, for så at noen går opp - og kommer ned igjenn etter 5 minutter, så kjører de. Er også ofte det går folk ut og inn der ifra. Stoppet en bil der isted, som kjørte igjen etter noen minutter. Er utlendiger som bor der.

Hva hadde dere gjort i en slik situasjon?

Tipset politiet?

Eller ikke brydd deg i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det samme problemet selv for et par år siden. Kontaktet politiet. Som var innom både en og flere ganger etter det, for mistanken stemte. Heldigvis er huset ombygd til enebolig med koselig barnefamilie nå. :)

Skrevet

Ville tipset politiet ja så får de avgjøre hva de vil gjøre visdere med saken :)

Barna våre skal vokse opp i denne verden,går ikke å ser på at folk skal holde på sånn.Vil at det skal være trygt og godt,selv om det ikke blir 100% så sitter jeg ihvertfall ikke å ser på at folk holder på sånn.

Skrevet

Slutt å bry deg med hva nabon gjør..Skaff deg et liv

Skrevet

Det selges narko overalt. Ikke bare i det huset, men sikkert 5 andre hus som du kan se rundt deg. Ring politiet så mye du vil, men som regel har disse folka politiradio og har full kontroll, noe politiet ikke har, så pass deg så de ikke skjønner hvor det kommer ifra...

Skrevet

Lager de problemer for deg? Har dette noe å si for livet ditt? Hvis ikke - så la vær å bry deg!

Skrevet

Hmmm. Derfor ble alt stille da vi kontakete politiet og de skulle spane...

Trodde nesten de hadde kontakter i politiet. Har ikke politiet annet samband enn radioen da. Telefonkontakt??

Skrevet

Hadde ikke gjort noe....med mindre jeg så tydlige tegn på rusing ute blandt oss naboer....

sannsynligvis høres det bare ut som ei "hasjbule", og heller 10 hasjbuler enn festeglade nordmenn til nabo!!!!

Skrevet

Så du anonyme 0921 syns det er greit det selger dop? Tenk om de plutselig selger til ditt barn eller noen du kjenner? Som kanskje tar en overdose å dør? Noe å tenke på i ettertid kanskje.... Hadde verfall selv satt pris på at noen brydde seg om min unge,vist jeg levde i den troen at de ikke drev med dop.

Syns du skal ringe å tipse,da har du værtfall gjort det du kan for å stoppe det.

Skrevet

Det er jo de som kjøper som tar akkurat det valget.. Og om de bor i nabohuset er det da vel ganske enkelt å følge med på om ungen min går å kjøper dop der. Nei. Slutt å bland dere inn i alle andres saker sier nå jeg.

NN 09:21

Skrevet

Jeg ville ikke ringt politiet. Det er ikke din sak.

Og det er sikkert bare ei "hasjbule", som ei over her skriver.

Du kan i verste fall ødelegge liv, ved å kontakte politiet. Tenk på det.

Det er ikke bare deg det handler om i dette livet. Det er folk med følelser, og kanskje til og med familie du snakker om. Hvorfor ødelegge det?

Tror eventuelt du skal lese litt, og sette deg litt mer inn i det før du eventuelt gjør noe.

Skrevet

Jeg hadde ikke nølt med å kontakte politiet!

Jeg har ringt politiet tidligere, når jeg har visst at det har vært omsetning av hasj på div fester ol.

(Jeg har store barn som har vært på disse festene)

Skrevet

Dere syns det er greit folk driver med dop??

Å kanskje selger til mindreårige??

Hadde det vært snakk om barne el dyremishandling skulle vi latt være å blande oss da også?? Hva med å være litt medmenneske?? Siden det "bare" er snakk om hasj så er det greit?

Det er jo ulovlig!

Å hvordan ødelegge liv?? Er vel de som selger som ødelegger liv???

Skrevet

10:30.. Du kan ikke tenke så langsiktig ser jeg. Være litt medmenneske?

Tror det er du som skal være det. De som kjøper dop- velger det selv!

Skrevet

Hvorfor tror alle automatisk at det dreier seg kun om hasj?

Kan vel like gjerne være andre ting som selges.

Skrevet

Hei,

Jeg er enig med bla. 10.30!

Vi MÅ bry oss om hverandre... ring politiet og meld ifra!

Jeg har selv brukt MASSE dop i en ganske lang (6år) periode av livet og skulle ønske noen ville stoppet meg med å blande inn politiet!

Hadde jeg sett noe sånt idag - hadde jeg ring ASAP :o)

Skrevet

Mest sannsynlig vet politet allerede om det og har det "under kontroll", men jeg ville ringt inn et lite tips uansett. Man vet aldri og skal ikke gå utifra ting.

Skrevet

Ja, selges det hasj - selges det sikkert andre ting som piller, (xtacy,valium,rohypnol), kokain, pepper (amfetamin) og div. også!

Hilsen 10.40.

Skrevet

10:34 å siden de velger de selv så skal vi bare godat at de gjør det?

Så vist ditt barn begynner med dop så er det greit for de velger det selv?

Jeg tenker langsiktig! Tenker jo på de som vokser opp! Å hvordan jeg vil samfunnet skal være!

Du hadde synes det var greit vist din 15 åring kjøpte dop litt lenger ned i gaten som du ikke såg,men alle andre såg,men ingen sa i fra for han velger jo det selv???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...