Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Karl Ove Knausgård og hans kamper... hva er greia? Jeg har ikke lyst til å lese, og ser heller ikke helt hva hypen er.. men blir glad om noen gidder fortelle meg.
Gjest sug lut Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Sjøldiggende nærmiljøutleverende rimelig bra skrevet plukking av navlelo. Ingen grunn til å lese iflg meg.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2010 Til og med anmeldelsene av bøkene byr meg i mot http://www.nrk.no/nyheter/kultur/litteratur/1.6896123 Maken til ord-onani er det lenge siden jeg har sett.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2010 Må bare legge ut at også Jan Kjærstad er enig med meg..
Gjest Siklerotte Skrevet 7. januar 2010 #5 Skrevet 7. januar 2010 Jeg kan komme på mange grunner til at hans kamper ikke skal deles med meg, svært mange. Han har forresten 0 fans på facebook, det så jeg i går.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2010 #6 Skrevet 7. januar 2010 591 fans er ikke så mye å skryte av, jeg er enig i det. men det er ganske langt unna 0
Gjest Siklerotte Skrevet 7. januar 2010 #7 Skrevet 7. januar 2010 I går hadde han null - eller for to dager siden, jeg SVERGER! Faen som han skal øke i populæritet på så kort tid.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2010 #8 Skrevet 7. januar 2010 hehe... det er ganske mange som har skrevet på veggen før den tid. kanskje du bare fant en stuselig nyopprettetgruppe om han?
Gjest Siklerotte Skrevet 7. januar 2010 #9 Skrevet 7. januar 2010 Jeg nekter for det! Det slo nemlig mot meg - 0 fans, også lo jeg litt inni meg og hadde tenkt å dele det videre til en, men så droppet jeg det allikevel. Men det er facebook da, mulig de bestemte seg for å sanke inn litt sympatifans til han i går, og latet som han hadde null.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2010 #10 Skrevet 7. januar 2010 hehehe.... da er spørsmålet: stoler vi mest på siklerotte eller FB:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå