Gå til innhold

Forresten dere som er beleste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Karl Ove Knausgård og hans kamper... hva er greia? Jeg har ikke lyst til å lese, og ser heller ikke helt hva hypen er.. men blir glad om noen gidder fortelle meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Sjøldiggende nærmiljøutleverende rimelig bra skrevet plukking av navlelo. Ingen grunn til å lese iflg meg.

Skrevet

Må bare legge ut at også Jan Kjærstad er enig med meg..

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg kan komme på mange grunner til at hans kamper ikke skal deles med meg, svært mange. Han har forresten 0 fans på facebook, det så jeg i går.

Skrevet

591 fans er ikke så mye å skryte av, jeg er enig i det. men det er ganske langt unna 0

Gjest Siklerotte
Skrevet

I går hadde han null - eller for to dager siden, jeg SVERGER! Faen som han skal øke i populæritet på så kort tid.

Skrevet

hehe... det er ganske mange som har skrevet på veggen før den tid. kanskje du bare fant en stuselig nyopprettetgruppe om han?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg nekter for det! Det slo nemlig mot meg - 0 fans, også lo jeg litt inni meg og hadde tenkt å dele det videre til en, men så droppet jeg det allikevel. Men det er facebook da, mulig de bestemte seg for å sanke inn litt sympatifans til han i går, og latet som han hadde null.

Skrevet

hehehe.... da er spørsmålet: stoler vi mest på siklerotte eller FB:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...