bambi på isen Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Vi (ihvertfall jeg) tenker seriøst på å flytte fra denne øya vi bor nå, og hjem til Sandnes, så idag gikk det opp for meg at søknadsfristen til barnehagene er jo 1 februar. Så idag har jeg sendt søknad om barnehageplass til snuppa. Satte barnehagen som gutta gikk i når vi bodde på første plass, også satt jeg idrettsbarnehage på plass nr. 2, er det noen som har barn i idrettsbarnehage (trenger ikke være i sandnes alstå), lurer bare på hvordan det er i forhold til "vanlig" barnehage :-) Syns det hørtes så spennende ut med idrettsbarnehage :-) Barnehagen som er på førsteplass er naturbarnehage, og den var jeg kjempe fornøyd med når gutta gikk der, så jeg håper jo egentlig på å få plass der da :-)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 hadde aldri hørt om det før du nevnte det, men fant hvertfall dette, var jo grei info.. høres jo apsolutt ut som ganske bra.. så du kan trykke på barnehager å der sto den i sandnes også.. http://www.idrettsbarnehage.no/ArticleDisplay.aspx?MenuId=1790&ContentId=2392
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå