Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor så høy meggefaktor på alle BIM foruma? Jeg blir helt matt jeg..

Hyling og skriking om alt mulig. Smålige og barnslige komentarer fra ende til annen.. Man leser en tråd også kan man banne på at noen har slengt med leppa til en eller annen. Er det såå farlig om folk skriver feil? Eller på dialekt? Eller har statusoppdat på FB som handler om barna sine? Synes det blir så muggen stemmning av det.. Hvis ikke du har noe hyggelig eller konstruktivt å komme med kan du ikke bare la være?

Det må være lov å lette litt på trykket selvfølgelig, meen alvorlig talt.. Trenger vi en tidsreise tilbake til ungdomskolen?

Ha et fortryllende nytt år jenter!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er så enig med deg :-)

godt nyttår du også :-)

Skrevet

Og så måtte jeg bare dobbeltsjekke at vi faktisk er på krangleforumet.

Generelt sett så er jeg enig med deg,

mange kloke ord - men akkurat her inne

så er det en drøss med hornoneller som

bare venter på noe å slå kløra i :D

Dårlige folk er det overalt, men her inne formerer dem seg :D

Skrevet

Synes det er rart om ikke mange skjemmes her inne...Har ofte lurt på hvor mange av disse drittslengerne som faktisk ER mødre.Eller skal bli.

Det virker nemlig som det er drittunger som sitter her og har det morro :-)) Hvis ikke det er det,er det bekymringsverdig synes jeg .. :-/

Skrevet

Bra sagt!!:)

Skrevet

jeg har væt på disse forumene i to dager nå, og jeg er helt sjokkert jeg og! godt d ikke er bare jeg som reagerer. akkurat her på kranglesiden er d kanskje forsåvidt ok, men på anonym og skravlesiden er det jo også helt ekstremt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...