Gå til innhold

Han er så stor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er sammensatt ;)

Problem nr 1: Jeg er ikke sammen med BF, men har jo behov for sex! I jula har jeg flørta og rota mye sammen med en gutt jeg liker godt. Han vet ikke at jeg er gravid (jeg er nå 14 uker på vei), jeg vet jeg bør fortelle ham det, men vet ikke hvordan jeg skal få sagt det. Noen gode råd? Og er det greit å ha sex med andre?

Problem nr 2: Gutten jeg roter med nå er godt utstyrt, for å si det mildt! Har jo hatt sex med store menn før, men ikke så enorme! Vi hadde sex i går, og det var så vidt han klarte å trenge inn i meg. Var mye plunder for å få det til. Jeg tror ikke jeg er spesielt trang, og hvertfall ikke mye trangere enn noen andre. Men likvel bydde samleie med han på problemer. Penisen hans er både lang og tykk. Det var et rart samleie, siden han er så stor, ble det lite inn og ut, for å si det slik :P Vi lå sammen i misjonærstilling, og nå lurer jeg litt på om det er andre stillinger som passer bedre? Noen som vet? Har forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. det med å fortelle man er gravid, til noen man"bare ligger med" er ikke altid like lett.. men det er bare en måte å gjøre det på.. fortell han at du er gravid, og at du forstår om han ikke vil ha slikt forhod til deg, eller i det hele tatt...

2. viktig med mye forspill her! min x var også enorm.. mitt råd: en gooood del glidemiddel, et nok så langt forspill.. og muligens "doggy style" eller "spoon" kan løse problemet, om ikke er det bare å teste ut div stillinger til det er komfortabelt for dere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...