mami09 Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Har vert prøvere i evigheter, og vi er ganske fortvilet over at vi gang på gang ikke får det ``til``. så kan du se noe om det snart fesster seg et lite nurk? Jeg er 010388, han er 040188 ver så snill, hilsen desperat!
stratosen_er mamma_ Skrevet 5. januar 2010 #2 Skrevet 5. januar 2010 Heisann.. det første som kommer til meg her er SLAPP AV!!!! pust !! hehe... føler at du er rimelig stressa nå og det hjelper overhode ikke...du er nødt for å slappe mer av...ha sex for kos ikke for å MÅTTE bli gravid...hehe føler du er veldig der nå..at d er et ork å ha sex...og d skal d ikke vere...da er d bedre dere tar en liten pause;) føler at du blir gravid i mai jeg...ikke før tenker du nok da...og nei ikke sånn d er noe, men du kan muligens endre d om du endrer litt på forventningene dine..prøv å slappe mer av...du er nødt til d;) hehe..jeg har vært der selv så jeg vet hvor frustrerende d er..men d er d eneste som funker... lykke til klem...
mami09 Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2010 TUUUUSEN TAKK FOR SVAR Det er akkuratt slik jeg har det. går stressa hele tiden føler ALLE blir gravide untatt meg Skal prøve å slappe av mer rundt det, så håper vi at det fesster seg en spire etterhvert i løpet av mai tusen takk nok en gang =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå