Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 3. pp. Hadde EL den første, har ikm den 15. Lyst på et glass rødvin. Men hva sier man om det?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 hehe skulle gjerne prøvd å svart men skjønner ikke de forkortelsene desverre :/ *flau*
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 De aller aller fleste har vel drukket alkohol før ikm.. Det har i hvert fall jeg gjort begge gangene og de fleste jeg kjenner. Jeg hadde ikke stresset med det.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Åh, beklager, man blir opphengt i sjargongen. Jeg hadde eggløsning den 1. januar, og skal dermed ha mens (som jeg håper er en Ikke Kommende Mens) den 15. Spørsmålet var da om det er farlig å drikke så tidlig? Det er snakk om et lite glass uansett. Og nei, dere trenger ikke spørre meg om jeg MÅ eller om det er så VIKTIG for det er det ikke. Men om noen vet, så hadde det vært fint for har igjen en liten slant fra nyttårsaften og den var veldig god.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Drikk i vei. Du er sikkert ikke gravid en gang!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Enda en som lider av nettsyken, ser jeg. Som ikke forstår at det er mennesker som sitter bak hvert eneste innlegg. Du vet ingenting om mine ønsker og håp om å få et barn til. Du vet ingenting om hva det betyr for meg. Så brainfarter du fullstendig og sier noe sånt. Ler du samtidig og?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #8 Skrevet 3. januar 2010 å hehe det var det det betydde...uffda beklager... men at det skal ha betydning tror jeg ikke men...jeg drakk meg litt beruset av sprit UTEN at jeg visste jeg var gravid engang...og da var jeg allerede 6 uker! huff... men det gikk fint det. ungen e rask og fin den. men klart en prøver ikke med vilje liksom da...men litt kan vel ikke skade ? vet ikke altså... og vin burde ikke være farlig. så lenge man tar å drikker med måte. det er noe du ser hva som er rett eller galt for deg
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #9 Skrevet 3. januar 2010 Jeg har ikke tenkt å ta sjansen, det er jo derfor jeg spør. Leser du ikke hva jeg skriver?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #10 Skrevet 3. januar 2010 Nei, nå får dere gi dere! Man skal da for faen ikke oppfordre til å drikke vin hvis man håper på å bli gravid! Det er faktisk en grunn til at leger anbefaler å kutte ut alkohol FØR man planlegger å bli gravid. Husker dere de tallene vi fikk i begynnelsen av desember? 1 av 3 barn som blir født der moren har drukket alkohol en eller flere ganger i svangerskapet får varige skader som kan bevises at skyldes alkohol! Kjære HI, hvis du så gjerne ønsker deg et barn til, så hold deg unna vinen. Ikke hør på de damene som hyler ut at de drakk mens de ikke visste at de var gravide og at det gikk bra osv. Du har da sett hvor mange som skriver om at de har mistet her inne.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #11 Skrevet 3. januar 2010 Kjære vene! Disse tallene er jo helt ville. 1 av 3?! Vil gjerne se en link til dette. Denne linken er til Folkehelseinstituttet. Men de opererer med langt lavere tall enn 1 av 3: http://www.fhi.no/eway/default.aspx?pid=233&trg=MainLeft_5670&MainArea_5661=5670:0:15,2906:1:0:0:::0:0&MainLeft_5670=5544:49982::1:5675:8:::0:0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå