februarnusk Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Så at de starter med 50% salg på syntetiske vognposer på barnas hus. Men hva vil det si at posen er syntetisk? Noen som vet hvilke vognposer dette gjelder?
William09♥Olivia10♥Sofia12 Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Dette lurer jeg også veldig på!? Tenkte å sjekke det ut i morgen, men supert om noen her inne vet hva de mener:)
Liten snupp + liten spire =) Skrevet 4. januar 2010 #3 Skrevet 4. januar 2010 At de er laget av syntetiske stoffer.. IKKE av ull, dun eller bomull f.eks.
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 4. januar 2010 #4 Skrevet 4. januar 2010 Du kan sammenligne det med dyner. enten har du dundyner som ikke er syntetiske, eller så har du dyner som er lagd med syntetiske fibre... de varmer de også, men det er vel en smakssak...
William09♥Olivia10♥Sofia12 Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 Ja, det skjønte jeg, men bare lurte på hvilken type det var, merke osv. Var innom Barnas Hus i dag, og da var det kun de små av merket Mucki så jeg droppet det.. Har to Odenwalder poser, (de er vel av dun) og vil gjerne ha en tredje så jeg slipper å ta de ut av vognene og sånn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå