Mnn82 Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Hei Noen som vet om noen nettbutikker som selger babytepper, helst strikket i ull?! Jeg har vært inne på www.babytepper.no og kjøpt et der som jeg er veldig fornøyd med, men er så glad i babytepper at jeg skulle gjerne ha sett etter litt flere...og orker ikke strikke selv!....
_Løvemamma_ Skrevet 6. januar 2010 #2 Skrevet 6. januar 2010 Prøv nøstebarn.no, lotusbarn.no og bleieboden.no
Mnn82 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2010 Nå lurte jeg på om noen vet om noen som selger babytepper med navn og dato på den lille? På www.babytepper.no skal de vist tilby dette snart, men jeg vil gjerne kjøpe dette nå! ar nemlig tenkt å gi babyteppe i dåpsgave... Noen som vet?
sveits Skrevet 8. mars 2010 #5 Skrevet 8. mars 2010 Om du finner noe du liker på www.garnstudio.com kan jeg gjerne strikke til deg [email protected]
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #6 Skrevet 8. mars 2010 Babyteppe med navn og dato, vekt er for spessielt innereserte så du bør være sikker på at foreldrene vil ha det. Har vært diskusjon om dette mange ganger her inne og de fleste syns det var harry. Meg selv inkludert. Jeg ville ikke brukt det i vognen om jeg hadde fått det. Og ikke får man byttet det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå