Gå til innhold

Kan dere vaksine-skeptikere hjelpe meg å sette opp vaksine program

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal egentlig vaksinere sønnen min på tre-mnd kontrollen på tirsdag, men er usikker på om jeg skal kjøre hele løypa eller selektere ut noen.Vil hvertfall ikke ta den nye hjernehinnebetennelse-vaksinen de nå setter i den andre skinka, den var ikke på programmet for min førstefødte.. er også usikker på om jeg vil ha hele trippelen eller om jeg skal bare be om sivkrampen, eller event stivkrampe og difteri. Polio er jo long gone i Vest-europa, og jeg har ikke tenkt meg til østligere strøk noen gang,mmr-vaksinen vil jeg ikke ta, vil antagelig bestille opp meslingvaksine for egen lomme. Jeg fikk kun meslingvaksinen da jeg var liten. Hjelp meg, folks!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det var slik at vaksinen for den ene typen hjernehinnebetennelse var i den ene sprøyta, og den andre typen i den andre sprøyta?

Skrevet

Jeg er nok ikke den du ønsker svar fra, for jeg anbefaler deg å følge vaksineprogrammet. :-)

Begrunnelsen er enkel - sykdommene vil blomstre opp igjen, hvis de får mulighet.

Og selv om DU ikke har tenkt deg til østligere strøk, kan det vel hende sønnen din ønsker det? Dessuten er vi jo ikke "isolert" her oppe i nord, økt innvandring og økt reisevirksomhet fører jo til at en oppblomstring av disse sykdommene absolutt er tilstede.

Skrevet

Signerer solstråle på denne!

Dessuten er det helt bak mål at du skal basere din sønns vaksinering på svada svar du får fra dib!!

HALLO!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...