Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Helt ok. Ingen assosiasjoner, annet enn sykkelmerket (?).
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Rollefiguren til Jason Donovan het Scott (i Neighbours...)...for de som husker den serien. Eneste assosiasjonen jeg får. Ellers synes jeg det er et kort greit navn, men ville ikke brukt det selv!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Lukas og Nathan Scott fra One Tree Hill
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Helt ok hvis han er fra et engelskspråklig land
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Høres rart ut hvis du skal uttale det på norsk. Syns ikke det hadde passet som fornavn. Men kanskje som mellomnavn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå