Mor Løvehjerte Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Flere som ikke kommer seg inn på Skravle? Får bare beskjed om at "Forumet befinner seg på følgende adresse"... og så itte no' meir. =?
Gjest sug lut Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Den er på følgende adresse®, vel. Anonymforum var også der en stund.
Mor Løvehjerte Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2010 Åja!!! Selvsagt! -Da skjønner jeg det! Takk for oppklaring! (-neppe: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå