Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Får man eget rom eller familierom på Ahus nå?? eller åssen er det der??
Magehus Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Fødte i februar i fjor. Ble liggende på dobbeltrom. Enkeltrommene var først og fremst reservert til de som hadde vært gjennom komplikasjonsfødsler eller keisersnitt. Nå skal det sies at det var ganske fullt da jeg var der.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Tror kanskje du mener om du kan få komme på "barselhotellet", og det kan du dersom du ønsker. Det er ikke bygd noe barselhotell, men de leier rom på en annen avdeling, som fungerer som dette. Jeg valgte dette så mannen min fikk overnatte.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Ja jeg lå ikke på eget rom sist, måtte dele med en utenlands dame som ikke skjønte Norsk, og ungen henne dreiv og kasta bamsene som min lille skatt hadde fått rundt i hele rommet, hun hadde besøk heeele tiden, og hadde medbrakt mat så det stinka helt jævlig på rommet mitt:( Satt og gråt og bare var såå alene i hele verden, så jeg håper jeg får rom alene denne gangen. skal ligge der noen dager har skjønt så jeg håper og håper.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #5 Skrevet 3. januar 2010 Skal nok ikke være noe problem det. Jeg fødte i februar i fjor, men min venninne fødte der nå i desember, og hun valgte også å bo på "hotellet". Så det er tydeligvis fortsatt mulig.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #6 Skrevet 3. januar 2010 Vi fikk det, var der èn natt, men mannen sov hjemme hos eldre barn. Var deilig med eget bad, tv over senga og lyst og nytt rom. Lå i 3. etasje. Hadde en helt ukomplisert fødsel. Så ukomplisert at jeg ikke har giddet skrive fødselshistorie engang!! (ingen som vil lese noe som tar lang tid, men er helt overkommmelig, vel?)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #7 Skrevet 3. januar 2010 Hvis alt går bra med barnet og deg, får du komme på barselhotellet dersom det er plass. De har ganske mange enkeltrom, og et par tomannsrom. De fyller opp alle rommene før de legger flere på samme rom. Det er bare far og søsken som får komme på besøk på barselavdelingen, så det er nok roligere der nå enn det har pleid å være. Mattilsynet har bestemt at det ikke er lov å nyte medbrakt mat, så gi beskjed dersom du blir plaget av sjenerende matlukt.
Cammie82 Skrevet 22. januar 2010 #8 Skrevet 22. januar 2010 Ååå, nå ble jeg glad:) Har ikke finni noe informasjon om "barselhotellet" på A-hus sin hjemmeside nemlig, så trodde ikke de hadde noe sånt der nå for tida! Jeg har termin 21.mars, og vi venter vårt første barn:) Høres jo helt fantastisk ut å få bo på "barselhotellet", og jeg vil jo gjerne det, sånn at samboeren min kan få lov til å overnatte der sammen med meg og lille bebisen vår:) Hvor mye koster det å bo der? Regner med at det er bare mannen man betaler for da? Venter spent på svar:)
Anne:-D Skrevet 22. januar 2010 #9 Skrevet 22. januar 2010 Vi bodde på barselhotellet på A-hus i april i fjor. Det kostet ikke noe for far å bo der, men han måtte ordne mat selv (fikk kaffe). Vi var veldig fornøyde med oppholdet der. Fine nye rom og hyggelige folk som jobbet der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå