mirredutt Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Har kun vært der (phuket) vinterstid og da er det jo helt nydelig der. Lurte på å dra i sommer, men da er det jo regntid... Noen som har vært i Thailand i juli/juli?
winneboo Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Ja vi var i Phuket nå i sommer. Reiste 24 juni og var der i 15 dager. Hadde fint vær med sol hver dag. Det regnet innimellom men det varte omtrent kun 15-30 min. Sjeldent det regnet på dagen, som regel veldig tidlig på morgenen. Vi så på værmeldingen her hjemme og det var meldt regn og dårlig vær hver dag, men det var faktisk sol hver dag,så vi kunne tydeligvis ikke stole på værmeldingen her hjemme(yr.no). Mulig vi var heldige med de to ukene, men har hørt flere sagt at været ikke er noe problem i juni\juli.
MHBA Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 Har vært i Thailand to ganger om sommeren. Det ene året var vi kjempeheldige med været og hadde fint vær i tre uker. Den andre sommeren så vi nesten ikke sola og det var sterk vind og høye bølger... Det som er med regntiden er at været er veldig usikkert... Så man har ingen garanti for finvær. Men tror sjansen for fint vær er større på vestsiden enn på østsiden.. (mulig dette er bare noe jeg tror, men det er vår erfaring hvertfall)
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 min samboer er derfra. Han sier det er regntid..sterke strømmer i vannet. men fortsatt varmt. det er stort sett fint vær fra morningen av og til klokken begynner å nærme seg fire på æfta'n.. så starter regnet. da kan det regne alt i fra to til fem timer. Og da regner det TUNGT, det er ikke sånn som i norge. Det er også veldig fuktig der da. hvis det er noe mere du lurer på, så bare spør så skal jeg spørre min kjære samboer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå