Gå til innhold

Hvor mange gynekologiske undersøkelser..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange GUer er normalt i løpet av et svangerskap..?

Jeg er 29+2 nå og har hatt bare 1 (som var første legetime) Syns å huske jeg hadde mange fler i forrige svangerskap.. (i 2002/03 )

Hva er "normalen" /det vanlige egentlig..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 38+0 og har ikke hatt noen. Ser vel egentlig ingen grunn til å ha noen undersøkelser der nede heller, før de eventuelt skal skjekke modning / åpning. :)

Skrevet

Dette er mitt tredje svangerskap, og foreløpig har jeg ikke hatt noen gynekologiske undersøkelser i noen av de. Ikke før fødselen...

Skrevet

Jeg har heller ikke hatt noen, hadde ikke i forrige sv.skap heller. Synes det er helt ok, ikke min favorittsyssel... Hadde heller ingen på kontrollen etter fødsel forrige gang, vet ikke om det er vanlig...+

Skrevet

40 uker i dag, ikke hatt noen undersøkelser... håper jeg også går fri fra sånn undersøkelse hos fastlegen min på torsdag, vil heller at jm skal gjøre det om det er nødvendig...

Skrevet

jeg har ikke hatt noen er i uke 36. har ikke vært snakk om det heller.

Skrevet

Hatt en, i uke 36. Trodde jeg lakk fostervann.

Skrevet

Ingen rutinemessige så vidt jeg vet. I alle fall hvis det ikke er lenge siden forrige hos lege/gynekolog.

Skrevet

Ingen i dette svangerskapet, er 31 uker i dag. Håper jeg slipper unna helt til fødselen :-)

Skrevet

hehe, jeg har hatt maaaange! Men mest før jeg ble gravid og i starten av svangerskapet, fordi vi slet lenge med å bli gravid og gikk på hormonbehandlinger og diverse opplegg. Så mista jeg en gang, og måtte ha utskraping. Og pga det har jeg hatt jevnlige sjekker denne gangen.

Så nå føler jeg NESTEN at det å gå til gynekolog er akkurat i samme duren som å gå til tannlegen. :)

Skrevet

Jeg har hatt 3..

2 i forbindelse med premature rier i uke 24, og 1 nå i uke 30 siden det virket som jeg lakk fostervann..

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...