Gjest Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 hvilke merke bruker dere?? er det bare meg eller virker den veldig avførende???
Gjest Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Eneste grunnen til at jeg drikker den er fordi den er avførende. Hva annet gjør den?
Gjest Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 haha, uvitende meg. jeg drikker den for å sette i gang saker og ting!
Gjest Skrevet 3. januar 2010 #4 Skrevet 3. januar 2010 Mener det er bringebærte, men om du får litt "sleng" på tarmene kan jo dette helt klart hjelpe, men da må du også være moden. Det vil ellers bare virke avførende. Er du moden?
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #5 Skrevet 4. januar 2010 har drukket mye brinebærbladte, men merket ingenting. har holdt meg unna lakris roten i dag, men har fortsatt veldig løs mage og må på do relativt ofte. vet ikke om jeg er moden, vil ikke sjekke dette selv og har ikke vært hos lege eller jm på 2 uker, kanskje de sjekker meg når jeg skal dit på torsdag...
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #7 Skrevet 4. januar 2010 Veldig lett at en partner sjekker slikt, men de kommeer helt sikkert til å se på dette til torsdag ja om du kan vente. Knøttet kommer nok ut skal du se, ingen fare for det!
Gjest Skrevet 4. januar 2010 #8 Skrevet 4. januar 2010 tror jeg venter til torsdag =) har ventet i 40 uker så klarer vel 3 dager til;) ut kommer han nok, men mamman begynner å bli utolmodig!! men ihvertfall, takk for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå