Gå til innhold

ikke hentet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stebarna er ikke hentet hos oss i dag, hatt de nyttårs helgen.

mor er psykisk syk så barna bor hos fostermor som opprinnelig er mormor. det ble avgjort hos barnevernet etter mors ønske. vi ville ha de men ble ikke hørt.. det var litt bakgrunn. onsdag før nyttår hentet far barna hos biomor, og nå i dag skulle mormoren hente de. det nektet hun på siden det ikke var hjemme hos hun far hadde hentet de..hun ringte en gang og far sto på sitt. de skal hentes her.. han har i alle år gitt etter å de har fått det som de ville. nå er grensen nådd for hans del. vi har prøvd å ringe hun i hele kveld men hun tar den ikke.. blir en tur rett på barnevernet i morgen... ungene er lagt her hos oss.. kan ikke sitte oppe i all evighet å vente... noen som har vært borti dette før??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en biomor som holder på slik. Vi sier da at barna blir hos oss til hun kommer og henter. Enkelt og greit. En avtale er en avtale

Skrevet

Er det mulig at barn blir plassert hos en bestemor istedet for en far? Tar da som utgangspunkt at far er en normalt oppegående pappa.

Jeg er skremt...

Skrevet

Ja det sier jeg også! Og spesielt når bestemor selv virker ganske ustabil. Huff nei, det er vel bare spørsmål om tid før dere får ha dem likevel tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...