Gå til innhold

Har 2 barn.men innerst inne,så har jeg lyst på den 3. også..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer syntes nå det er greit med to,og han har ikke lyst på flere.

Jeg har sagt greit,og 2 er jo egenlig bra også.

Er jo fornøyd med de 2 jeg har, elsker de overalt på jord!

Men føler liksom litt på meg att det kunne ha vært koselig med 3.mann..

Samboer reiser tidlig på jobb,så er jeg som står opp med barna,og ordner de og lager evt frokost..

Jeg som henter de i barnehagen og lager middag,som som regel er ferdig til samboer kommer hjem..

Men så er det jo de ferieturene også da..

Alt er lagt opp til att det skal være to foreldre,og to barn..

Hvordan føltes det,og hvordan var det for dere da dere fikk barn nr 3?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå jeg kjenner meg så igjen.....

nå har jeg fire barn, og kjenner en ro i sjelen...for nå har jeg fått de barna jeg er ment til å ha=)

ferier og annet løser seg jo...ikke noe problem=)

Skrevet

Jeg har også 2 barn, har begynt å tenke mye på å få en tredjemann i det siste..

Problemet her er at mannen ikke vil ta stilling til det, han sier bare at han ikke har tenkt over om han vil ha flere barn enda, og at han ikke vil tenke mer på det på flere år da han føler vi har hendene fulle nå.:/ Er redd for at han ikke vil ha flere da når han en dag bestemmer seg.. men håper på det beste. Kan jo ikke tvinge ham heller..

Skrevet

Har tre barn og ønsker meg nr. fire. Tre går liksom ikke opp:)

Skrevet

Er jo slik det er her også.

Mannen vil ikke,men som du sier,så må vi jo være 2 om det,så får bare håpe på det beste her også..

Men er alltids lov å håpe..hehe.

Hi

Skrevet

Vi ble enige om nr tre - en skikkelig atpåklatt. Det ble fire.

Men alt praktisk ordner seg! Det største problemet er å finne den riktige bilen, egentlig.

Skrevet

Jøss, ble det tvillinger??

Skrevet

Alle har plass til 3.mann. Du kommer alltid til å føle en liten tomhet i hjertet ditt hvis du ikke får nummer 3, hvis du føler det du føler nå.

Jeg har 3 ganger så mange barn som deg, og er glad jeg fikk de barna jeg fikk. Men nå er hjertet fullt. Ønsker ingen flere, og er mer enn fornøyd.

Det er flere hverdager enn ferieturer. Hvis du har lyst på 3, er det iallefall ikke det som må stoppe deg.

Jeg følte at 2 var altfor lite, og ønsket meg en hel skokk. Heldigvis hadde jeg en mann som var enig. Der har jo du et lite problem, da. Men han er kanskje lett å overtale?

Skrevet

Nei, ikke tvillinger. Gikk gravid samtidig med min beste venninne, som døde i barsel. Barnet skal vokse opp hos oss.

Skrevet

Tja.. vet ikke om det går ann å overtale han til dette..

Jeg vil jo att han skal føle det samme selv..,men jeg kommer til å prate litt med han om det,selvom jeg har hintet innpå det før..hehe.

Vi får se hva som skjer..

Hi

Skrevet

Herregud så trist!

Misforstå meg ikke nå, men hadde ikke barnet en far eller annen familie på mors side?

Skrevet

Nei. Moren ønsket også at barnet skulle vokse opp hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...