Gå til innhold

Melder meg også inn


Førstegangs81

Anbefalte innlegg

Hei, gratulerer alle sammen.vi har termin 6 eller 8 september,fått ulike svar på ulike terminkalkulatorer.godt å se at andre har de samme symptomene;murring i underliv og ømme bryster og oppblåst i magen.Men er det bare meg,eller er det flere som engster seg for at noe skal gå galt.Vi fikk det til på første forsøk,og er veldig glad for det,men tørr ikke glede meg helt ordentlig enda.Har hørt om så mange som har mistet de tre første månedene.Har dere fortalt det til mange?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og gratulerer til deg også. Har de samme symptomene som deg, og har termin 3. september. Har ikke fortalt det til noen enda vi. Har veldig lyst, men synes på andre siden at vi skal vente litt... Du da har du fortalt det til mange?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,vi har bare fortalt det til de to nærmeste vennene ettersom de merket det på nyttårsaften.Det er vanskelig å skulle holde tett om noe så spennende,men vi venter noen uker til før vi forteller familie.Klarer nok ikke holde tett i 3mnd for familie.Nå håper jeg bare at kvalme etc holder seg borte en stund til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! Det er så mye å glede seg til de neste månedene!!!

 

Venter mitt 2. og er like nervøs nå for at noe skulle gå galt som jeg var første gangen! Men vi har fortalt det til alle våre nærmeste venner og familie!! Det gjorde vi sist og.. For meg er det viktig å kunne få støtte om noe skulle skje, og det blir vanskelig om ingen visste jeg var gravid.. Heldigvis har jeg aldri opplevd noe slik, men kan tenke meg det er ganske tøft å gå gjennom det alene (mener både mammaen og pappaen).

 

MEN det blir ikke 'facebook' offisielt før om noen måneder, for det er folka som vi ikke har god kontakt med som blir kjip å måtte fortelle om noe skjedde.

 

Kvalmen har heller ikke kommet hit ennå.. sist så kom det rundt uke 8, så ble det borte igjen i uke 13, så varte ikke lenge og var heller ikke så ille.. Krysser alt jeg har det blir slik denne gangen og!

 

Masse lykke til jenter!! Blir koselig å bli kjent de kommende månedene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...