Gå til innhold

Murringer i nedre del av mage, i uke 28, Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i morges med litt stikking nedre del av mage, har gått over til å bli en konstant murring. Magen veksler mellom å være myk, hard, så jeg tror ikke det er kynnere heller. Blir mye bedre når jeg ligger strekk ut, men forsvinner heller ikke. Har ikke blitt noe værre utover dagen. Jeg er engstelig for at det er begynnelse på fødsel. Men jeg bekymrer meg for alt for tiden. Men hvordan høres dette ut syns dere? Jeg har legetime på tirsdag. Hadde dere kontaktet noen før den tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg hatt det og,ganske ofte faktisk,mellom uke 26-29.. men nå er dte mye bedre,er i uke 31 nå.. jeg ringte jordmor og fikk komme inn og prate og sjekke det den ene dagen pga det gjorde så vondt,og magen byttet på og være hard og "myk"... da var jeg nervøs!! men nå er det blitt mye bedre.. håper det går over på deg og,er nok kroppen som forbereder seg.. men er du veldig nervøs for noe så ring jordmor/lege eller føden. di er der for og hjelpe,og ville heller ringt enn og være redd:)

masse masse lykke til:)

Skrevet

Hei! :)

For en uke siden ca uke 32, var jeg på føden pga murringer.. De kom og gikk hele dagen. De tok CTG registrering, og det er nok bare kynnere.. Det er ikke noe behagelig og jeg ble også redd det skulle være en begynnende fødsel.. Men de sa at om jeg ble verre og de kom enda mer regelmessig skulle jeg kontakte de igjen :)

Får håpe det bare er kynnere på deg. Magen min vekslet også mellom hard og myk mage.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...