Gå til innhold

Om hovedomsorgspersonen må i fengsel....

Anbefalte innlegg

Skrevet

mister da denne hovedomsorgen? Hva skjer med barnet? Blir barnet da plassert hos samværsforelder? Må man rett i fengsel etter en rettsak eller tar det lang tid? Barnet er svært lite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge? Pappa var inne tre mnd da jeg var lita og da bodde jeg hos mor i mellomtiden. Etter det var jeg tilbake hos pappa som vanlig.

Skrevet

de tror det blir 2 mnd, men er ikke sikker. så din pappa var din faste hovedomsorgsperson og du bodde, mens han var i fengsel i 3 mnd hos din mor, så var du tilbake hos din far rett etter han kom ut igjen? hi

Skrevet

de finner vel noen som kan ta vare på barnet- det kommer vel litt ann på hva personen skal inn for, men regner ikke med at det er en selvfølge at barnet skal tilbake nei.

(enten far/mor, besteforeldre, søsken, osv eller så er det vel på barnehjem/beredskapshjem)

Skrevet

Det stemmer, han hadde hovedomsorgen oeg jeg bodde hos ham fast. Moren min flyttet midlertidig inn hjemme hos oss mens han var på "forretningsreise". Jeg fikk ikke vite noe om at han var fengslet som barn.

Skrevet

Vet du hva, hvis barnet er svært lite så kan du, avhengig av sakens art, søke om soningsfritak. Min far er advokat, og rådet en jeg vet om til å gjøre dette.

Skrevet

hvor lite må barnet være for å kunne få soningsfritak?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...