Gå til innhold

Noen der har brødbakemaskine?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått. Har bare prøvet den 2 ganger, men utrolig deilig og våkne til duften av nybakt brød.

 

Har brukt ferdige brødblandinger. Så utrolig enkelt!!!

 

Men er der noen der har oppskrifter eller tips og komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brødbakermaskin, bruker ikke noen fast oppskrift, men i min maskin kan jeg bruke 9 dl mel og 4 dl veske. Så da blir det bra. F.eks. blander jeg noen typer grov mel, bruker melk, vann, olje, egg som veske. Måler opp så det blir 4 dl tilsammen. Har brukt maskinen min masse, men mest til å lage deig. Steker som regel i ovnen så jeg får en riktig brødfasong. Men jeg lager bolle-deig, pizza deig o.l. i den. Blir kjempe fine deiger å jobbe med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...