sologsommer Skrevet 3. januar 2010 #1 Skrevet 3. januar 2010 Vi har fått. Har bare prøvet den 2 ganger, men utrolig deilig og våkne til duften av nybakt brød. Har brukt ferdige brødblandinger. Så utrolig enkelt!!! Men er der noen der har oppskrifter eller tips og komme med?
PrettyPink Skrevet 3. januar 2010 #2 Skrevet 3. januar 2010 Jeg har brødbakermaskin, bruker ikke noen fast oppskrift, men i min maskin kan jeg bruke 9 dl mel og 4 dl veske. Så da blir det bra. F.eks. blander jeg noen typer grov mel, bruker melk, vann, olje, egg som veske. Måler opp så det blir 4 dl tilsammen. Har brukt maskinen min masse, men mest til å lage deig. Steker som regel i ovnen så jeg får en riktig brødfasong. Men jeg lager bolle-deig, pizza deig o.l. i den. Blir kjempe fine deiger å jobbe med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå